Szkolenie w Idea Hub: o 7 zasadach zdobywania klientów opowiedzą majstry od marketingu


Szkolenie w Idea Hub: o 7 zasadach zdobywania klientów opowiedzą majstry od marketingu
2017-09-13
O tym, czy strategia i kreatywność tworzą ze sobą „gryfną” parę oraz jak skutecznie „nachytać” klientów, kierując się górniczymi zasadami, opowie na najbliższym spotkaniu we wrocławskim Idea Hub Grzegorz Borowiecki, założyciel agencji WUNDERTEAM.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się na co zwrócić uwagę przygotowując strategie komunikacyjne dla marek oraz otrzymają wskazówki przydatne w rozwijaniu biznesu. Część warsztatów zostanie poświęcona dyskusji na temat tego, czy kreatywność bez analizy danych jest w stanie się obronić oraz czy działanie bez strategii ma sens. 

Grzegorz Borowiecki od 2016 roku prowadzi agencję kreatywną WUNDERTEAM, którą zarządza
w oparciu o „górnicze” wartości, bo jak twierdzi: W kopalni człowiek uczy się porządku i dokładności. Wcześniej przez 7 lat zarządzał mediami społecznościowymi w ING Banku Śląskim. Kampanie, które tworzył otrzymały wiele nagród, w tym m.in. Effie czy Mixx Award.

Warsztaty „Strategia kontra kreatywność, czyli 7 górniczych zasad jak zdobywać klientów” odbędą się 28 września w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem: www.jakzdobywacklientow.evenea.pl.



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Komunikacja Plus

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl