TAURON z Certyfikatem Jakości Obsługi Konsumenta


TAURON z Certyfikatem Jakości Obsługi Konsumenta
2015-09-29
TAURON Obsługa Klienta, jako pierwsza spółka w Polsce, otrzymał Certyfikat Jakości Obsługi Konsumenta. Jest on przyznawany przez Federację Konsumentów organizacjom, które uzyskają pozytywny wynik audytu prawnego i konsumenckiego.

Certyfikat Jakości Obsługi Konsumenta został przyznany spółce 22 września na podstawie pozytywnych wyników przeprowadzonych  na przełomie sierpnia i września br.  audytów. Celem badania było sprawdzenie, czy stosowane przez TAURON Obsługa Klienta praktyki są przyjazne klientowi i zgodne z prawem konsumenckim.

 

- Certyfikat Jakości Obsługi Konsumenta jest potwierdzeniem ciągłego podnoszenia jakości świadczonych przez TAURON Obsługa Klienta usług, ale również wyrazem zaangażowania w tworzenie rozwiązań zbiorowych, które są zorientowane na potrzeby klientówkomentuje Piotr Zawistowski,  prezes TAURON Obsługa Klienta.

Audyt zrealizowany został w dwóch etapach: w  pierwszym wzięli udział menadżerowie Centrum Obsługi Klienta i Contact Center, natomiast w drugim badaniem objęte zostały wszystkie Punkty Obsługi Klienta i Punkty Telefonicznej Obsługi Klienta.
W proces ten zaangażowanych było łącznie aż 287 pracowników, którzy odpowiedzieli na
76 pytań. Wszystkie Punkty Obsługi Klienta i Punkty Telefonicznej Obsługi Klienta zostały wysoko ocenione.

 

Federacja Konsumentów jest organizacją pożytku publicznego wspierającą konsumentów w realizacji ich praw. Oferuje bezpłatne poradnictwo, zajmuje się edukacją, lobbingiem na rzecz konsumentów oraz organizuje kampanie informacyjne i edukacyjne. 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Komunikacja Plus

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl