TBWA oraz iSpot podejmują współpracę


TBWA oraz iSpot podejmują współpracę
2015-08-07
TBWA oraz iSpot, sieć salonów z pełną ofertą produktów Apple, nawiązały współpracę. Obecnie agencja jest w fazie realizacji projektu dla marki iSpot. W prace nad nim są zaangażowane działy strategii i kreacji TBWA.

TBWA Worldwide współpracuje z Apple od wielu lat i jest autorem najbardziej spektakularnych kampanii tej marki. Dlatego też niezmiernie cieszy nas, że lokalnie będziemy mieli możliwość współpracy z iSpot, partnerem Apple w Polsce. Jest to dla nas duże wyzwanie, ale wierzę, że współpraca przyniesie ciekawe efekty i rozwinie się w przyszłości – powiedziała Alena Suszycka, Dyrektor Zarządzająca TBWA.

iSpot to sieć salonów spełniających restrykcyjne wymogi międzynarodowego programu Apple Premium Reseller. Klienci znajdą w niej pełną ofertę produktową Apple oraz najbardziej innowacyjnych firm z rynku IT, fotografii, audio i video. Odwiedzając sklepy iSpot konsumenci mają także możliwość praktycznego przetestowania każdego rozwiązania oraz uczestniczenia w bezpłatnych warsztatach tematycznych.

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl