Telewizja z pazurem ma już rok - czyli jak Semilac wykorzystuje potencjał YouTube!


2018-04-26
Semilac stawiając na nowoczesną komunikację z klientami, jako pierwsza marka lakierów hybrydowych założyła własną telewizję internetową.

Kanał niedawno obchodził swoje pierwsze urodziny i już teraz może pochwalić się imponującymi sukcesami. Semilac TV jest bowiem w pierwszej 5 kanałów marek kosmetycznych w Polsce pod względem subskrypcji i aktywności użytkowników. Jednak eksperci Semilac ds. social mediów podkreślają, że najważniejszym aspektem efektywnej komunikacji jest możliwość prowadzenia dialogu z klientami i poznania ich opinii.

Jak się wyróżnić?

Platforma YouTube oferuje tysiące nagrań prezentujących stylizacje paznokci czy nowości kosmetyczne. Czym zatem wyróżnia się kanał prowadzony przez markę Semilac? To pierwsza firma z branży lakierów hybrydowych, która utworzyła format zapewniający edukację i inspirację, a co najważniejsze – publikująca materiały regularnie.

-Jako lider lakierów hybrydowych, chcemy wyznaczać trendy. Często działamy odważnie i wdrażamy w życie niestandardowe rozwiązania. W przypadku komunikacji nie mogłaby być inaczej – jako pierwsi w swojej branży prowadzimy własną telewizję internetową na YouTube. Dostrzegamy potencjał materiałów wideo, które dają możliwość dwustronnej komunikacji z klientami – powiedziała Karolina Przybylska, Influencer Manager Semilac.

 

Dialog z widzami

Semilac nie tylko poznaje potrzeby klientów, słucha ich uwag, ale również zachęca do współtworzenia kanału swoich użytkowników. Jednym z takich działań, było zaproszenie fanki do zaprezentowania swojej autorskiej stylizacji paznokci na kanale.

Wysoki poziom merytoryczny materiałów wideo, marka osiąga dzięki prowadzącym, czyli ekspertom z zakresu stylizacji paznokci oraz specjalistom ds. social media. Projekt tworzony jest przez pracowników Semilac, co skraca dystans pomiędzy marką a klientem. Kanał to także przestrzeń, w której gościnnie występują ambasadorki i influencerzy związani z marką. Do tej pory w programach wystąpili m.in. ambasadorka lakierów hybrydowych Semilac – Margaret czy influencerki: Honorata Skarbek, Maxineczka, Siostry Bukowskie, Twoje DIY oraz Fashionable.

Semilac, marka numer 1 wśród lakierów hybrydowych w Polsce*, jest obecny w 34 krajach, wychodzi również naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom swoich zagranicznych klientów – z myślą o nich jeden ze swoich formatów na kanale tłumaczy na język angielski.

 

Efekty systematycznych działań

Dotychczas, wszystkie odcinki Semilac TV wygenerowały ponad 1,5 mln wyświetleń, około 4 tysiące komentarzy i ponad 10 tysięcy polubień. Najpopularniejszymi materiałami są m.in. Porównanie lamp i zestawów Semilac, które wyświetliło ponad kilkaset tysięcy osób.

W ramach Semilac TV prowadzone są cztery formaty: Semilac Expert, Q&A, Semilac Style             i relacje z wydarzeń branży. Materiały na kanale są publikowane w każdą niedzielę o godzinie 18.00.

* Według badań Kantar Millward Brown aż 61 % użytkowniczek hybryd wybiera lakiery hybrydowe Semilac. Badania zostały przeprowadzone na reprezentatywnej próbie kobiet w wieku 18-65 lat w lutym 2017 roku

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Havas PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl