Firma » Biznes

TOGETHERDATA STAWIA NA ROZWÓJ I PRZYCIĄGA NAJLEPSZYCH LUDZI Z BRANŻY

TOGETHERDATA STAWIA NA ROZWÓJ I PRZYCIĄGA NAJLEPSZYCH LUDZI Z BRANŻY
Zobacz więcej zdjęć »
Paweł Mazurek, wcześniej Cloud Technologies oraz Szymon Szmigiel, wcześniej Netsprint stawiają na rozwój i wchodzą na pokład pierwszego w Europie Data Science House. Będą odpowiadać za rozwój nowej marki w ramach TogetherData oraz za sprzedaż jej produktów na Polskę i rynki zagraniczne.

Konkurencja ma się czego bać. W ciągu kilku miesięcy Michał Grams i Paweł Brach z TogetherData sprowadzili na pokład firmy ponad 40 pracowników w tym topowych data scientists, oraz specjalistów od marketingu i sprzedaży w Polsce i Brazylii. Teraz do zespołu dołączają kolejne duże nazwiska. Paweł Mazurek, wcześniej Cloud Technologies oraz Szymon Szmigiel, wcześniej Netsprint stawiają na rozwój i wchodzą na pokład pierwszego w Europie Data Science House. Będą odpowiadać za rozwój nowej marki w ramach TogetherData oraz za sprzedaż jej produktów na Polskę i rynki zagraniczne.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Paweł Mazurek przez ostatni rok pracował jako Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w spółce Cloud Technologies, jednej z największych hurtowni danych w Europie, która analizuje Big Data. Był odpowiedzialny za rozbudowę usług dla wydawców, pozycjonowanie marki i sprzedaż. Paweł wykłada na Uniwersytecie Łazarskiego, gdzie prowadzi zajęcia dla studentów dziennych i podyplomowych na specjalności “Marketing Interaktywny”. Posiada bogate doświadczenie menedżerskie i obszerną wiedzę z zakresu marketingu, którą przez lata zdobywał pracując w firmach takich jak PGNiG, Gemius S.A., RTB House S.A. i innych.

W TogetherData będzie odpowiedzialny za wyznaczanie strategii i kierunków działań nowej marki oraz za rozwój portfolio produktów. 

Szymon Szmigiel przez prawie 2 lata związany był z firmą Netsprint S.A., jako Head of Agency Sales, gdzie m. in. rozwijał dział sprzedaży agencyjnej. Odpowiadał za kompleksowe zarządzanie działem, m.in.: sprzedaż i obsługę klientów agencyjnych, planowanie sprzedaży oraz analizę potencjału agencji i domów mediowych. Współtworzył  strategie mediowe obejmujące Content Marketing, e-Commerce i Performance Marketing. Od 2004 do 2011 roku pracował w Wirtualnej Polsce SA, gdzie pełnił m.in. funkcję szefa działu sprzedaży, a także odpowiadał za strategię oraz rozwój multimedialnej sieci AdTotal. Z ramienia Wirtualnej Polski w latach 2008 - 2011 był członkiem Zarządu IAB Polska.

W TogetherData objął stanowisko Head of Commercial Sales i będzie odpowiadał za budowę strategii sprzedażowych oraz tworzenie i sprzedaż produktów nowej marki w Polsce i Brazylii. Jego pasją jest historia i kultura Ameryki Łacińskiej. Odwiedził m.in.: Peru, Boliwię, Ekwador, Kolumbię czy Chile. Jest również fanem Formuły 1.

„Celem TogetherData jest skuteczne rozwiązywanie problemów z jakimi borykają się nasi klienci. Dlatego stawiamy na najlepszych ekspertów w branży. Na przestrzeni roku udało nam się zachęcić do współdziałania zespół topowych w Polsce specjalistów w swoich dziedzinach, w tym duży zespół badaczy danych. Jako firma jesteśmy atrakcyjni dla rynku i chcemy to wykorzystać, żeby dostarczać klientom jak najlepsze rozwiązania.” – podkreśla Michał Grams, prezes TogetherData

---

TogetherData – pierwszy Data Science House w Polsce, założony w 2016  roku.  Warszawska   firma specjalizuje się w zintegrowanych działaniach z zakresu analityki Big Data, ze szczególnym naciskiem na monetyzację internetowych zbiorów  danych (data enrichment), zgromadzonych przez przedsiębiorstwa w systemach BI, CRM i ERP oraz w firmowych aplikacjach. TogetherData  dostarcza także gotowe usługi i autorskie rozwiązania z zakresu data-driven business, umożliwiających optymalizację procesów biznesowych oraz czerpanie realnych, finansowych  i organizacyjnych korzyści, płynących z wielkich zbiorów danych. Badacze danych zatrudnieni w TogetherData świadczą również usługi consultingowe dla firm z sektora fin-tech, ze szczególnym naciskiem na  banki oraz instytucje  windykacyjne.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

karolina.czaja@remarkableones.com

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »