Toys“R“Us chce być bliżej klientów i stawia na innowacje


2014-08-12
Toys“R“Us Polska ogłasza początek współpracy z dostawcą innowacyjnej aplikacji hop2shop. Klienci sklepów Toys“R“Us w całym kraju zyskają nowe możliwości dzięki nowatorskiej technologii zastosowanej w tej aplikacji.

Hop2shop to innowacyjna platforma marketingu mobilnego w postaci aplikacji na smartfony, działająca w oparciu o unikalny system lokalizowania konsumenta (nazywany przez twórców BOX). Za każdym razem, kiedy klient Toys”R”Us z włączoną aplikacją wejdzie do jednego ze sklepów sieci w Polsce, otrzyma punkty w programie lojalnościowym. Za pomocą hop2shop, klienci Toys”R”Us będą mieli na bieżąco dostęp do wszystkich najnowszych promocji marki. Poprzez aplikację będą im  także przesyłane kupony promocyjne, informacje o zniżkach i wyprzedażach.

 

Hop2shop jest już do ściągnięcia w appstore i android shop. Z aplikacji mogą korzystać klienci Toys“R“Us we wszystkich sklepach sieci w Polsce.

  Toys”R”Us - największa na świecie firma specjalizująca się w sprzedaży zabawek oraz produktów dla dzieci i młodzieży.  Asortyment przeznaczony jest dla wszystkich grup wiekowych, wśród niego znajdują się między innymi: zabawki, sprzęt sportowy, multimedia, elektronika, książki oraz w pełni poświęcona dla niemowląt - sekcja Babies”R”Us.  Sklepy słyną z szerokiego asortymentu i przystępnej ceny.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Naruszew

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl