Trudna codzienność w teledysku Filipa Załuski dla TIWAYO


Trudna codzienność w teledysku Filipa Załuski dla TIWAYO
2018-05-30
W piątek, 25 maja odbyła się premiera teledysku do piosenki „Wild”, młodego francuskiego piosenkarza TIWAYO. Twórcą klipu jest polski reżyser i operator – Filip Załuska. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny F25.

TIWAYO jest francuskim solistą, kompozytorem i twórcą tekstów, który już jako nastolatek rozwijał swoje zamiłowanie do muzyki. W wieku 15 lat, sam zaczął uczyć się gry na gitarze i szybko został doceniony przez innych muzyków. Jego brzmienie to połączenie reggae, bluesa, rocka i soulu. Mieszanie stylów muzycznych jest wynikiem wielu podróży piosenkarza, m.in. na Haiti czy do Stanów Zjednoczonych. „Wild” jest jednym z singli, który ukaże się wkrótce na debiutanckiej płycie artysty.

Teledysk „Wild” dla TIWAYO to mój drugi międzynarodowy projekt i jednocześnie pierwsza współpraca z agencją Dreamers Talents. Oś teledysku stanowi trudna codzienność, w której ścierają się główni bohaterowie, podświadomie podejmujący decyzję o starciu na pył lub ucieczce. Realizując projekt czułem, że na pewnym poziomie jest on zamknięciem moich dotychczasowych poszukiwań, a zarazem otwarciem na nowe artystyczne doświadczenia– podsumowuje Filip Załuski. 

To już kolejny wspólny projekt realizowany z Filipem Załuską, z którym F25 współpracuje od dawna. Razem stworzyliśmy klip dla ESKMO do piosenki „Feed Fire” oraz liczne reklamy. Bardzo cenimy sobie tę długoterminową współpracę opartą na zaufaniu i dobrych relacjach – komentuje Marcin Dworucha, Managing Director F25.

 

Klip do piosenki „Wild” można zobaczyć na oficjalnym profilu vimeo Filipa Załuski pod linkiem - https://vimeo.com/267762855. To kolejny teledysk, po „Incepcji” Żabsona czy „Feed Fire” ESKMO, wyprodukowany przed F25. W przygotowaniu są kolejne produkcje. 

 

F25 to dom produkcyjny łączący świat filmu i Internetu. Szybko i skutecznie tworzy atrakcyjny video content i całkiem nową przestrzeń dla klientów. F25 realizuje projekty z zakresu marketingu interaktywnego jak: spoty reklamowe, filmy wirusowe, seriale interaktywne, teleturnieje, reality show, reportaże i wszystko to, co wciągnie konsumenta w interakcję. Planuje interakcje z wykorzystaniem video na stronach www, strategie dla serwisów www video, strategie marketingu wirusowego. F25 tworzy cały proces od pomysłu do finalnej realizacji przez organizację castingów, planu zdjęciowego po produkcję różnych form video.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl