„Trzech Mistrzów Black Red White” – wystartowała nowa platforma komunikacyjna marki


„Trzech Mistrzów Black Red White” – wystartowała nowa platforma komunikacyjna marki
2018-08-13
Black Red White startuje z nową platformą komunikacyjną „Trzech Mistrzów Black Red White”. Nowy format, który został oparty na postaciach trzech głównych bohaterów – mistrzów stolarstwa – jest wynikiem poszukiwania idei, która przekaże odbiorcom najważniejsze wartości marki.

Trzej Mistrzowie są trzonem najnowszej strategii komunikacji marki Black Red White. W ramach kampanii „Szkolne okazje", która wystartowała 9 sierpnia, możemy po raz pierwszy zobaczyć nie tylko sylwetki głównych bohaterów, ale poznać również najważniejsze wartości, którymi kierują się podczas codziennej pracy.

 „Trzech Mistrzów Black Red White" to zupełnie nowa odsłona marki Black Red White i duży powiew świeżości w naszej dotychczasowej komunikacji marketingowej. Tym razem w spotach TV nasi odbiorcy zobaczą nieco mniej domowych wnętrz. Skupiamy się bowiem na samym procesie powstawania mebli, wprowadzając bohaterów marki - Black'a, Red'a i White'a, na których opieramy całą narrację. Przekaz bazuje przede wszystkim na pozytywnych relacjach pomiędzy naszymi bohaterami, którzy choć zupełnie inni, dążą do realizacji jednego celu - mebli dobrej jakości o niebanalnej estetyce, dostępnych w atrakcyjnych cenach. Z pomocą Trzech Mistrzów pokazujemy też, że za pięknymi wnętrzami i meblami, które mamy w ofercie stoją ludzie, profesjonalni stolarze, nasi pracownicy. - dodaje Hubert Olczak, Marketing Manager Black Red White.

W premierowym spocie TV (30") Trzej Mistrzowie pracują nad konstrukcją biurka w stolarni. Każdy z nich troszczy się o kwestie dla siebie najważniejsze. Black dopieszcza wygląd mebla, Red dba o dobrą cenę, a White, jako najstarszy i najbardziej doświadczony, najwięcej uwagi poświęca jakości wykonania. Efektem wspólnej pracy jest biurko, które idealnie odzwierciedla oczekiwania całej trójki i za sprawą Red'a trafia do oferty promocyjnej w ramach akcji „Szkolne okazje".

Autorem najnowszej platformy komunikacyjnej jest agencja Heart&Brain. W ramach kampanii telewizyjnej „Szkolne okazje" emitowane będą trzy spoty telewizyjne (30" i dwie 15") oraz radiowe. Wspierają ją billboardy sponsorskie w TV, kampania OOH, jak również działania digital. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Havas Media, za działania digital odpowiada agencja Deloitte Digital, a działania PR koordynuje H+K Strategies.

BLACK RED WHITE

Black Red White to największa polska grupa meblarska, producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz z ok. 20% udziałem w rynku pod względem wartości sprzedaży.

Już od ponad 25 lat Black Red White proponuje najbardziej rozbudowaną ofertę wyposażenia wnętrz dostępną na rynku - wysokiej jakości meble pokojowe, kuchenne, tapicerowane oraz stoły i krzesła. Wyróżnia je funkcjonalność, nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz atrakcyjne i urozmaicone wzornictwo. Dopełnieniem bogatej oferty meblowej są dodatki - tekstylia, oświetlenie, dekoracje, dywany oraz akcesoria niezbędne w łazience, kuchni, garderobie czy jadalni.

W skład Grupy Kapitałowej wchodzi BLACK RED WHITE S.A. i 21 spółek zależnych, w tym 11 podmiotów zagranicznych zlokalizowanych na Ukrainie, Białorusi, Słowacji, Węgrzech, w Rosji oraz Bośni i Hercegowinie. Działalność produkcyjna na rzecz Black Red White prowadzona jest w 21 zakładach produkcyjnych w Polsce i za granicą.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Damian_HKstrategies

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl