Trzy cechy dobrej aplikacji mobilnej


2015-07-28
Aplikacje mobilne dają firmom szansę na nadanie jasnego komunikatu wyróżniającego się wśród szumu marketingowego. Aby wyszukiwać informacje, użytkownicy urządzeń mobilnych coraz częściej używają aplikacji mobilnych, a nie przeglądarek.
Najnowsze badanie przeprowadzone przez firmę Nielsen pokazało, że uzyskując dostęp do mediów, użytkownicy przez 89% czasu korzystają z aplikacji mobilnych, a tylko przez 11% czasu z przeglądarki.

W niedalekiej przyszłości może dojść do tego, że klienci będą podejmować większość decyzji zakupowych na podstawie informacji znalezionych za pomocą aplikacji mobilnych przed bezpośrednim kontaktem z daną firmą. W związku z tym zapewnienie klientom mobilnej obsługi, spójnej z innymi kanałami sprzedaży nabierze kluczowego znaczenia. Według badania przeprowadzonego przez Zogby Analytics dla CA Technologies firmy, w których mobilna obsługa klienta jest na niskim poziomie, mogą stracić 27% klientów. Jest to zatem gra o wysoką stawkę.

Przyjrzyjmy się trzem cechom skutecznej aplikacji mobilnej:

Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/sfa_ffa/trzy_cechy_dobrej_aplikacji_mobilnej.html

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl