Tygrysi skok firmy Foodcare


2011-04-05
Historia marki Tiger nierozerwalnie związana jest z tygrysem. To on - jeden z największych i najsilniejszych lądowych drapieżników, zainspirował twórców marki do ścisłego powiązania charakteryzującej go siły i dominacji z napojem, który na polskim rynku miał stanąć do walki z bykiem.

Strategia była słuszna: Tiger Energy Drink jako jedyna marka w Europie pokonała na lokalnym rynku Red Bulla i nadal utrzymuje pozycję lidera*.

Wizerunek tygrysa od lat wyróżnia zatem opakowania napojów energetyzujących Tiger. W celu jeszcze skuteczniejszego wzmocnienia marki jej właściciel, firma FoodCare rozpoczęła rozmowy z jednym z najbardziej rozpoznawalnych zawodników świata, Tigerem Woodsem.

„Światowa populacja tygrysów liczy 3 200 osobników. Nie liczyliśmy Tigerów, po prostu rozpoczęliśmy rozmowy z tym najbardziej rozpoznawalnym. Połączenie energii, dynamiki, precyzji i niewiarygodnej skuteczności Tigera Woodsa z inspiracyjnym charakterem napojów, które oferujemy pod marką Tiger Black będzie połączeniem na miarę Masters.” – powiedział Wiesław Włodarski, Prezes Zarządu firmy Foodcare.

Tiger Woods (Eldric „Tiger” Woods) to najbardziej znany i rozpoznawalny zawodnik świata, zdecydowany numer 1 wszystkich list rankingowych i od 2002 roku niezmiennie najlepiej opłacany sportowiec na świecie. Już w wieku 20 lat, jako jedyny w historii golfa trzykrotnie z rzędu triumfował w mistrzostwach USA juniorów i również trzykrotnie z rzędu wygrał mistrzostwa USA amatorów. Gdy w roku 1997 zwyciężył w turnieju Masters, był najmłodszym zawodnikiem, któremu udało się to osiągnąć. Krótko po przejściu na zawodowstwo, bo już jako 29-latek został posiadaczem dziewięciu najważniejszych tytułów mistrzowskich. I nie ma w tym nic dziwnego, skoro przygodę z golfem rozpoczął zanim nauczył się chodzić. Tiger Woods jest w stanie regularnie posyłać piłeczkę na odległość ponad 270 metrów, ponieważ uderzając nadaje jej prędkość ponad 190 kilometrów na godzinę.

*za ACN w ujęciu ilościowym i wartościowym za 2010


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Ad rem Public Relations

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl