Unique Ad z nowymi wydawcami


2018-02-20
Unique Ad – sieć reklamowa skierowana do unikalnych grup użytkowników, poszerza swoje portfolio. Do jego grona dołączył serwis ising.pl oraz cztery serwisy Grupy Popularne: pyszności.pl, nauka.rocks, genialne.to i kochamyzwierzaki.pl. Witryny trafią do oferty lifestylowej Unique Ad.

iSing.pl to największa w Polsce platforma umożliwiająca śpiewanie i nagrywanie piosenek oraz udostępnianie nagrań innym użytkownikom. Osoby należące do społeczności iSing mogą słuchać i komentować wykonania innych osób. Oferta serwisu skierowana jest do wszystkich miłośników muzyki, którzy poprzez dobrą zabawę, chcą zaprezentować swoje umiejętności wokalne.

Do portfolio Unique Ad dołączyły także cztery nowe serwisy należące do Grupy Popularne. Pierwszy z nich, nauka.rocks, poświęcony jest ciekawostkom i informacjom dotyczącym między innymi nauki, technologii, medycyny, a także natury. Genialne.to jest witryną skierowaną do osób, które poszukują prostych rozwiązań przydatnych w codziennym życiu. Kolejna witryna, to jeden z największych serwisów kulinarnych w Polsce – pyszności.pl. Na tej witrynie znaleźć można wiele przepisów kulinarnych, newsów, trików ułatwiających gotowanie. Kochamyzwierzaki.pl to strona poświęcona w pełni czworonogom. Można znaleźć na niej zabawne i wzruszające historie dotyczące pupili.  

Dołączenie nowych serwisów to kolejny krok w rozbudowaniu zasięgu sieci  Unique Ad i wzmocnienie jej pozycji na rynku. Nowe witryny pozwalają nam na szerokie dotarcie do nowych użytkowników, co zapewnia nam możliwość oferowania kompleksowych rozwiązań marketingowych dla naszych klientów – tłumaczy Piotr Tomaszewski, Senior Buying Manager Unique Ad.

Sieć Unique Ad nabyła prawa do wyłącznej obsługi klientów agencyjnych w zakresie planowania kampanii reklamowych w obszarze działań display, mobile i video.
Wraz z pozyskaniem nowych wydawców, sieć Unique Ad zwiększyła zasięg dotarcia do 7,5mln użytkowników (raportu Gemius/PBI, styczeń 2018r.) W badaniu Gemius/PBI, dane wszystkich wydawców sieci Royal Ad i Unique Ad, zgrupowane są pod nazwą sicie macierzystej Royal Ad.
 
Unique Ad oferuje pełne spektrum produktów reklamowych, począwszy od klasycznej reklamy display (desktop oraz mobile), poprzez działania rich media, rozbudowane rozwiązania niestandardowe oraz mailingi. Za pomocą tych produktów precyzyjnie dociera do unikalnych grup użytkowników, w tym m.in. do tzw. Business Expert – specjalistów i managerów takich branż jak: rolnictwo, energetyka, przemysł, HoReCa czy transport i logistyka. Unique Ad posiada również w swojej ofercie pakiety lifestylowe oraz zasięgowe. Właścicielem sieci jest spółka Royal Ad, która świadczy kompleksowe rozwiązania marketingowe – głównie w obszarze reklamy online.

Więcej informacji na stronie internetowej: www.uniquead.pl


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl