Venti rozbudowuje zespół i zakres usług


Venti rozbudowuje zespół i zakres usług
2011-03-01
Do zespołu agencji interaktywnej Venti dołączyła Justyna Dębowska, która odpowiada za rozwój oferty usług marketingowych realizowanych przez firmę online i offline.

Justyna Dębowska objęła funkcję Marketing Managera Venti. Do jej obowiązków należy opracowanie i wdrożenie nowej oferty usług bazującej na synergii działań marketingowych prowadzonych w Internecie oraz poza Siecią. Justyna odpowiada również za stworzenie – w ramach struktur Venti – dedykowanego wybranym klientom agencji, zespołu projektowego, który pracować będzie między innymi nad promocyjnymi i lojalnościowymi strategiami łączącymi oba kanały komunikacji – online i offline.

 
 

Justyna Dębowska pracowała wcześniej w agencji AXIA, specjalizującej się w marketingu i promocji sprzedaży. Na ostatnio zajmowanym stanowisku - Dyrektora Marketingu - odpowiedzialna była za kompleksową obsługę kluczowych klientów: od diagnozy ich potrzeb, przygotowywania koncepcji kampanii marketingowych, promocyjnych i lojalnościowych, poprzez bezpośrednią ich realizację oraz koordynację działań zarówno na poziomie podległych pracowników, jak i podwykonawców.

 

Współpraca z wymagającymi klientami, takimi jak duże sieci handlowe: Carrefour, E.Leclerc, Sephora, Real czy Intermarche, pozwoliła mi zrozumieć, czym są w praktyce cele, środki i rezultaty w działaniach marketingowych, oraz w jaki sposób wykorzystać tę wiedzę, aby realizować nadrzędny cel loterii promocyjnych, konkursów czy programów lojalnościowych, jakim jest wsparcie sprzedaży. Swoją wiedzę i doświadczenie mam nadzieję efektywnie wykorzystać, rozwijając nowe obszary działalności Venti – mówi nowy Marketing Manager agencji.  

Justyna Dębowska skończyła studia na Wydziale Ekonomiczno – Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego. Jest absolwentką socjologii i gdyby miała jeszcze raz wybierać kierunek studiów, bez wahania wybrałaby ten sam. Obserwacja i rozumienie społecznych interakcji jest nie tylko pasjonujące, ale stanowi również istotny klucz budowania skutecznych koncepcji marketingowych… jak sama podkreśla.   

  

http://www.venti.com.pl   Agencja interaktywna Venti działa na rynku B2B od kilkunastu lat, realizując projekty m.in. dla: AIG, Gatta, Konica Minolta, PZU, Real, TP, Vileda. Doświadczony zespół managerów, projektantów zaawansowanych rozwiązań informatycznych i graficznych oraz specjalistów e-marketingu dostarcza Klientom kompleksową obsługę w zakresie działań internetowych. Firma oferuje usługi konsultingowe, wdraża nowoczesne technologie na potrzeby biznesu, buduje strategie obecności marki w Sieci. Rozwija i pozycjonuje serwisy WWW, realizuje kampanie reklamowe online i internetowe programy lojalnościowe, projektuje i wdraża platformy e-commerce oraz systemy zarządzania treścią. Venti jest czterokrotnym laureatem prestiżowego branżowego konkursu Webstarfestival oraz Złota Witryna, w którym nagradza się najlepsze polskie produkcje WWW.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Venti
http://www.venti.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl