Vogue przywitał się z czytelnikami gorącą czekoladą w całej Polsce


Vogue przywitał się z czytelnikami gorącą czekoladą w całej Polsce
2018-02-16
Na polskim rynku zadebiutował magazyn Vogue Polska. Z tej okazji wczoraj na ulicach największych miast w Polsce można było spotkać mobilne kawiarenki Vogue Cafe, które częstowały przechodniów gorącą czekoladą i promowały magazyn.

Wczoraj w 15 lokalizacjach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Sopocie, Katowicach i Łodzi na ulicach przechodnie mieli okazję spotkać mobilną kawiarenkę Vogue. Każdy chętny mógł poczęstować się w mroźny dzień gorącą czekoladą oraz zapoznać się z pierwszym polskim wydaniem magazynu.
Akcja miała na celu promocję nowego tytułu na naszym rynku, a relację z jej przebiegu można śledzić w mediach społecznościowych pod hashtagiem #voguepolska
 
Za zaplanowanie i realizację akcji ambientowej odpowiada zespół LuxHub, jednostki Havas Media Group wyspecjalizowanej w komunikacji marek premium. 
 
Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Artemis Alliance (data management platform), Affiperf (globalna technologia do programatycznego zakupu powierzchni reklamowej), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), Mobext (agencja wyspecjalizowana w dostarczaniu strategicznych rozwiązań opartych o kanał mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (jednostka wspierająca cele biznesowe firm dzięki efektywnemu wykorzystaniu danych i nowych technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – globalna sieć agencji budujących zaangażowanie marek w obszarze sportu i rozrywki. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

agencja PR Kwadrat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl