Voice Contact Center obsługuje Centrum Telefoniczne Pacjenta Grupy Euromedic


Voice Contact Center obsługuje Centrum Telefoniczne Pacjenta Grupy Euromedic
2014-11-05
Voice Contact Center należący do Grupy OEX - jednego z największych podmiotów na rynku nowoczesnych usług biznesowych w Polsce, oferującego m.in. usługi z zakresu contact center - rozpoczyna współpracę z Grupą Euromedic.
Konsultanci Voice Contact Center odpowiadać będą za umawianie wizyt oraz udzielenie pacjentom Grupy Euromedic szczegółowych informacji na temat oferowanych badań diagnostycznych.

Euromedic to międzynarodowa sieć centrów diagnostycznych, specjalizujących się usługach z zakresu diagnostyki obrazowej oraz radioterapii onkologicznej. W Polsce firma posiada ponad 40 placówek.

- Wszyscy wiemy, że czas, dostępność oraz wysoka jakość świadczonych przez Grupę Euromedic usług to elementy kluczowe dla naszych pacjentów. Chcemy, aby te wartości odzwierciedlały również sposób w jaki się z nimi komunikujemy - profesjonalny, komfortowy i przyjazny. Scentralizowana obsługa pacjenta spełnia wszystkie te wymagania. Pacjent kontaktujący się z infolinią Euromedic już podczas pierwszej rozmowy dowie się, w którym z naszych Centrów Diagnostycznych będzie mógł najszybciej wykonać dane badanie i jak powinien się do niego przygotować - mówi Martyna Dywan, Call Center Manager z Euromedic.

Wszyscy konsultanci spółki z Grupy OEX obsługujący projekt przeszli zaawansowane szkolenie z poszczególnych usług medycznych oferowanych przez Grupę Euromedic oraz wymogów Narodowego Funduszu Zdrowia.

W sektorze ochrony zdrowia kontakt telefoniczny z konsultantami, którzy są odpowiednio przeszkoleni medycznie jest niezwykle istotny. Ma to szczególne znaczenie w przypadku podmiotów, które oferują tak kompleksowe usługi jak Grupa Euromedic. Centralne biuro obsługi pozwala pacjentom komfortowo poruszać się po całej sieci, pozwalając uniknąć im konieczności kontaktowania się z każdą placówką z osobna - powiedziała Ewa Depta, dyrektor sprzedaży Voice Contact Center z Grupy OEX.

Konsultanci Voice Contact Center realizują usługę w warszawskim centrum operacyjnym. Spółka posiada swoje lokalizacje także w Łodzi i w Chorzowie.

Za realizację kampanii przychodzących Voice Contact Center został trzykrotnie uhonorowany w konkursach branżowych. W 2013 roku spółka zdobyła m.in. statuetkę Outsourcing Star za największą dynamikę wzrostu projektów incoming.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

OEX

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl