W 2018 roku większość z nas porozmawia z chatbotem


W 2018 roku większość z nas porozmawia z chatbotem
2018-03-17
Jak wynika z analiz firmy Forrester, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta i jak najlepsze doświadczenia z interakcji pomiędzy firmą a odbiorcą, jest priorytetem dla aż 72% globalnych przedsiębiorstw.

Nie ma w tym nic dziwnego, biorąc pod uwagę, że nieefektywna komunikacja może być powodem utraty klientów.

W tym roku większość z nas zamieni przynajmniej jedno zdanie z chatbotem. Ze względu na ogromne możliwości automatyzacji kontaktu z klientem, a co za tym idzie ograniczenie kosztów, coraz więcej firm jest zainteresowanych implementacją tej technologii.

Od prostych odpowiedzi do rozmowy

Oracle prognozuje, że to właśnie w 2018 roku zaobserwujemy znaczące przyspieszenie adaptacji inteligentnych robo-rozmówców przez przedsiębiorstwa. Będzie to spowodowane głównie faktem, iż jest to rok wprowadzania na rynek chatbotów znacznie bardziej funkcjonalnych niż te dotychczasowe, do których firmy nie zawsze były przekonane.

Chodzi tutaj nie tylko o szybkie odpowiadanie na zadane pytania, prowadzenie przez proces zakupowy czy całodobową dostępność chatbotów, ale o bardziej naturalny sposób prowadzenia przez nich rozmowy


Czytaj więcej na: https://magazynit.pl/it-solutions/w-2018-roku-wiekszosc-z-nas-porozmawia-z-chatbotem.html 



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl