Wakacje z Fresco we włoskim stylu!


Wakacje z Fresco we włoskim stylu!
2011-05-24
Poczuj atmosferę słonecznej Italii i zasmakuj prawdziwego dolce vita! Fresco, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek win stołowych w Polsce, przygotowała na okres letni nową promocję konsumencką.

Na zwycięzców zabawy czekają kultowe włoskie skutery oraz aparaty cyfrowe. Promocja rozpoczyna się 9 maja br. i będzie trwała 8 tygodni – aż do 30 czerwca 2011 r.

 

Wiatr we włosach, promienie słońca na twarzy, stylowy wygląd, subtelny smak czerwonego, białego lub różowego wina Fresco, ponadczasowy, klasyczny design skuterów i błysk fleszy aparatów, które utrwalą najpiękniejsze wspomnienia lata… Dzięki nowej promocji marki Fresco również nad Wisłą będziemy mogli poczuć niepowtarzalny klimat włoskich wakacji.

 

Aby wziąć udział w zabawie, należy zakupić dwie butelki dowolnego wina Fresco, zachować paragon, a następnie wysłać SMS o treści FRESCO pod numer 70711 najbliżej każdej pełnej godziny. Uczestnik, którego SMS w całym tygodniu okaże się najszybszy wygrywa skuter, a kolejnych 25 osób aparat cyfrowy. Do wygrania jest aż 8 legendarnych skuterów Vespa oraz 200 aparatów fotograficznych Kodak EasyShare. Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdują się w regulaminie dostępnym w siedzibie Organizatora oraz na stronie www.promocjafresco.pl

 

Promocja konsumencka prowadzona będzie na terenie całego kraju w kanałach nowoczesnym i tradycyjnym. W działaniach promocyjnych w punktach sprzedaży wykorzystywane będą materiały POSM, m.in. ulotki i plakaty. Głównym elementem komunikującym akcję są promocyjne zawieszki na butelkach Fresco.

Kreację i pomysł przygotowała agencja Kropka Bordo, natomiast za działania public relations odpowiedzialna jest agencja Kuźnia PR.

Fresco dostępne jest w dwóch wariantach półwytrawnych (białe, czerwone) oraz trzech półsłodkich (białe, czerwone, różowe). Sugerowana cena detaliczna to 10,99 PLN za butelkę 750ml

 

 

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Julita

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl