Walka z niedożywieniem dzieci na i środowiskowy program zarządzania jako działania CSR Amway


Walka z niedożywieniem dzieci na i środowiskowy program zarządzania jako działania CSR Amway
2015-04-27
ADA, MICHIGAN (27 kwietnia 2015 roku) – firma Amway, światowy lider sprzedaży bezpośred-niej opublikowała Raport Społecznej Odpowiedzialności Biznesu 2014.

Raport zawiera nie tylko podsumowanie inicjatyw i działań charytatywnych prowadzonych przez Amway jak m.in. walka z niedożywieniem dzieci na całym świecie czy środowiskowy program zarządzania, ale również określa przyszłe cele firmy w zakresie CSR. W 2014 roku firma Amway podjęła następujące inicjatywy społeczne:

 

Światowa kampania NUTRILITE Power of 5 – mająca na celu zebranie funduszy na dostarczenie specjalnego produktu Nutrilite Little Bits dla niedożywionych dzieci na całym świecie. Stworzony przez naukowców Amway NUTRILITE™ Little Bits™, jest pierwszym suplementem diety zawierającym 15 niezbędnych  składników odżywczych, potrzebnych dla prawidłowego rozwoju dzieci w wieku od 6 miesięcy do 5 lat. Little Bits jest dystrybuowany przez organizacje pozarządowe dostarczające rodzinom żywność oraz edukację w zakresie prawidłowego odżywiania dzieci oraz stałą ocenę ich zdrowia. Kampania Nutrilite™ Power of 5, Little Bits™ jest obecnie realizowana w siedmiu krajach świata, docelowo do 2017 roku pomocą zostanie objętych 15 krajów.

 

Kampania dla dzieci Amway One by One – przepracowanych 300 tysięcy godzin wolontariatu. Siłą kampanii są niezależni przedsiębiorcy i pracownicy Amway, którzy poświęcają swój czas i umiejętności niosąc pomoc potrzebującym dzieciom i wprowadzając zmiany w ich lokalnych społecznościach.

 

Osiągnięcie ustalonego w 2009 roku celu pięcioletniego planu środowiskowego programu zarządzania. Sukces obejmuje 10% zmniejszenie zużycia wody, 15% redukcję zużycia energii elektrycznej, 25% procentową redukcję emisji gazów cieplarnianych oraz recykling odpadków na poziomie 95%.

 

Każdego dnia firma Amway i nasi Przedsiębiorcy zmieniają świat. Inicjatywy takie jak kampania Amway Nutrilite Power of 5 czy kampania dla dzieci Amway One by One nadal osiągają wielki sukces. Wspólnie pomogliśmy milionom ludzi w odkryciu ich potencjału, przyczyniliśmy się do poprawy stanu ich zdrowia i lepszego życia - podkreślają we wspólnym oświadczeniu przewodniczący zarządu Amway, Steve van Andel, oraz prezes Amway, Doug DeVos.

 

Raport dostępny jest na stronie: globalnews.amway.com


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PelkaCreatives

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl