Wideo marketing, czyli jak przyciągnąć uwagę odbiorców


Wideo marketing, czyli jak przyciągnąć uwagę odbiorców
2017-09-08
Do każdego człowieka codziennie dociera ogrom informacji, co za tym idzie: przyciągnięcie uwagi odbiorców stało się dużym wyzwaniem. Taka sytuacja spowodowała wzrost popularności wideo w komunikacji. O tym, jak rozpocząć przygodę z wideo marketingiem na szkoleniu w Idea Hub opowie Mateusz Dobrzański

Prowadzący postara się przekonać uczestników warsztatów, że do zrealizowania wysokiej jakości wideo nie potrzeba wielkiego budżetu ani specjalistycznego sprzętu, a całe niezbędne studio nagrań można mieć na wyciagnięcie ręki. Biorący udział w szkoleniu będą mieli również szansę dowiedzieć się jakie rodzaje wideo są obecnie popularne w marketingu oraz jak podczas ich realizacji może zostać wykorzystany smartfon. Oprócz wiedzy teoretycznej uczestnikom zostaną także zaprezentowane praktyczne przykłady realizacji wideo przy pomocy smartfona w działaniach marketingowych oraz produkcjach Hollywood.

Mateusz Dobrzański to doświadczony montażysta i operator pracujący w agencji GetHero. Może pochwalić się współpracą z największymi polskimi markami, takimi jak Coca-Cola, Play czy HP oraz najpopularniejszymi twórcami treści na portalu YouTube – Rezim, Multim i Dezym. Swoją przygodę z filmowaniem oraz montażem rozpoczął 7 lat temu, a jednym z jego pierwszych doświadczeń było zarządzanie działem technicznym telewizji studenckiej KampusTV, gdzie realizował materiały dla ATM Grupa.

Warsztaty „Wideo marketing przy pomocy smartfona” odbędą się w poniedziałek, 18 września w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem: www.wideomarketing.evenea.pl.



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Komunikacja Plus

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl