Wierzbicki i Schmidt z własną marką kosmetyków


Wierzbicki i Schmidt z własną marką kosmetyków
2017-03-09
Znani z programu „Ostre cięcie” styliści fryzur oraz założyciele sieci salonów fryzjerskich WS Academy – Andrzej Wierzbicki i Tomasz Schmidt stworzyli profesjonalną linię kosmetyków do włosów.

Po dwóch latach poszukiwań najlepszych składników oraz badań powstały eliksiry i esencje, które można już nabyć w drogeriach Rossmann.

Marka Wierzbicki & Schmidt zrodziła się z rosnących oczekiwań konsumentów, którzy profesjonalnych kosmetyków chcieliby używać na co dzień, a także z potrzeb samych twórców, chcących wykorzystywać w swojej pracy zupełnie nowe, inne niż dotychczas produkty. W efekcie pasja, wiedza i doświadczenie mistrzów fryzjerstwa zaowocowały opracowaniem kilku inspirowanych naturą receptur, opartych o wysokiej jakości składniki. Tak powstały eliksiry oraz esencje czyli ekskluzywne szampony i odżywki.

Nasze produkty nazwaliśmy w dość niezwykły sposób, bo tak właśnie działają – wyjątkowo. Efekty zastosowania eliksirów i esencji widać natychmiastowo. Dzięki nim włosy są bardziej odżywione i wzmocnione, nabierają jedwabistej gładkości oraz blasku. Mimo, że to produkty luksusowe, dostępne są w bardzo przystępnej cenie, dzięki czemu z powodzeniem mogą być używane przez wszystkich do codziennej pielęgnacji – mówi Tomasz Schmidt.

Eliksiry i esencje wypełniają wyciągi z ziół, ekstrakty z owoców i składniki aktywne, które oddziałują na najważniejsze potrzeby włosów. W składzie odnaleźć można m.in. rozmaryn, rumianek, arnikę, jasnotę, łopian, szałwię, nagietek, a nawet bluszcz. Owocową formułę tworzą mango, papaja i marakuja, a wzbogacają cukry, witaminy czy keratyna. W produkcji wykorzystano również skarby oceanów, takie jak np. algi Nori. Z uwagi na różne potrzeby włosów, składniki te zamknięto w 3 zestawach kosmetyków: nawilżająco-wzmacniającej CZARNEJ ORCHIDEI, odżywczo-regenerującej PACZULI WONNEJ, BEZZAPACHOWEJ serii dla osób wrażliwych oraz w eliksirze EUKALIPTUS & ROZMARYN, przeciwdziałającym wypadaniu włosów.

Włosy są ramą dla obrazu twarzy, dlatego ich piękno jest dla nas najważniejsze. Bazując na naturalnych składnikach, pragnęliśmy stworzyć kosmetyki, które zapewnią skuteczną pielęgnację, a jednocześnie będą łagodne dla skóry głowy. Żeby osiągnąć zamierzony efekt, przez dwa lata poszukiwaliśmy idealnych komponentów i przeprowadziliśmy szereg badań oraz testów – wyjaśnia Andrzej Wierzbicki, współautor marki. Dziś wiemy, że było warto, bowiem eliksiry i esencje zbierają pierwsze pochlebne recenzje – dodaje.

Eliksiry i esencje stosowane są we wszystkich salonach WS Academy i tam również można je zakupić. Ponieważ jednak zostały stworzone głównie z myślą o codziennym zastosowaniu, dostępne są we wszystkich drogeriach sieci Rossmann zlokalizowanych na terenie całego kraju.

*************************************

Marka Wierzbicki & Schmidt – stworzona przez duet stylistów fryzur oraz założycieli sieci salonów fryzjerskich WS Academy. Pomysłodawcy, Andrzej Wierzbicki i Tomasz Schmidt, pracują w zawodzie już prawie od 20 lat, odnosząc na tej płaszczyźnie liczne sukcesy. Wspólnie prowadzą program „Ostre cięcie”, w którym pomagają odwiedzanym salonom fryzjerskim. Prace nad stworzeniem marki poprzedzały dwa latach poszukiwań najlepszych składników, rozwiązań, badań oraz testów. W efekcie powstała profesjonalna linia kosmetyków wypełniona bogactwem łąk, skarbami oceanów i innymi dobroczynni substancjami aktywnymi.

http://wierzbicki-schmidt.pl/kosmetyki/


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

dotPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl