Wiosenna kampania wizerunkowa CH Maximus


Wiosenna kampania wizerunkowa CH Maximus
2011-05-18
Ruszyła wiosenna kampania wizerunkowa Centrum Handlowego Maximus. Celem działań jest podkreślenie charakteru miejsca – idealnego na modne i atrakcyjne cenowo zakupy. Kampanii towarzyszą intensywne działania promocyjne prowadzone w mediach oraz na outdorze.

Kampania outdorowa jest prowadzona od marca na terenie Warszawy oraz w okolicznych miastach, takich jak Grójec, Żyrardów, Skierniewice. W najważniejszych punktach komunikacyjnych pojawiło się ponad 40 billboardów. Dodatkowych dziesięć wielkoformatowych siatek z nową wizualizacją  pojawiło się w maju.

Działania reklamowe objęły lokalne stacje radiowe - Wawa, Eska, Vox, Złote Przeboje, Radio RMF Max - oraz ogólnopolskie Radio RMF FM, a także magazyn shoppingowy Avanti i portale internetowe. Kampania ma na celu zwiększyć rozpoznawalność CH Maximus wśród obiektów handlowych na terenie Warszawy i okolic, wzrost świadomości klientów oraz zachęcenie mieszkańców stolicy  do zakupów w Centrum Maximus.

„Jest to największa z dotychczas przeprowadzonych kampanii promocyjnych CH Maximus” – mówi Avraham Herbin, dyrektor generalny Centrum - Chcemy przekonać mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości, że Maximus może być atrakcyjną alternatywą dla stołecznych galerii handlowych, tańszą, o różnorodnej ofercie. Na uwagę zasługuje też fakt, że jest to największa w Warszawie i okolicach placówka handlowa posiadająca duży wybór sklepów z każdej branży”.

Wielkoformatowe nośniki, umieszczone na ulicach podkreślają szeroką ofertę Maximusa – modną odzież, biżuterię, dodatki, obuwie, a wszystko w  konkurencyjnych cenach. „Celem kampanii jest wyróżnienie Maximusa, jako miejsca, w którym można znaleźć wysokiej jakości odzież, obuwie, galanterie oraz akcesoria. Obok tego typu asortymentu w Maximusie można zakupić także sprzęt AGD, RTV i produkty wyposażenia wnętrz w atrakcyjnych cenach. Dogodny dojazd oraz bogata oferta zapewniają możliwość zrobienia kompleksowych zakupów w jednym miejscu” dodaje Avraham Herbin.
W portfolio Centrum znajdują się oferty polskich i zagranicznych producentów, w tym takie marki jak: Big Star, Puma, Gatta, Badura, Ecco, Fila, Ambra. Na początku marca w hali E otwarto pierwszy w Polsce wieloasortymentowy outlet o powierzchni 4000 m2, gdzie oprócz odzieży można znaleźć sprzęt RTV i AGD, meble, kosmetyki, zabawki w cenach niższych nawet o 60% niż w tradycyjnych sklepach.
Dalszym etapem kampanii promocyjnej będzie uruchomienie autorskiego projektu Klub Maximus, skierowanego do aktywnych klientów Centrum Handlowego Maximus. Osoby zainteresowane członkowstwem w klubie będą musiały zarejestrować się na stronie www.maximuscenter.pl. Członkowie klubu będą mogli liczyć na wiele na liczne bonusy: specjalne rabaty, prezenty za zakupy, konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

W zakresie działań PR kampanię wspiera agencja Triple PR.
Kampania w radio, prasie oraz na nośnikach outdoroowych potrwa do końca maja.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

CH Maximus
http://www.maximuscenter.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl