Wiśniowski sponsorem strategicznym Akademii Sandecja


Wiśniowski sponsorem strategicznym Akademii Sandecja
2017-05-31
Współpraca marki WISNIOWSKI z Reprezentacja Polski w Piłce Nożnej przynosi korzyści nie tylko obu partnerom. Od teraz znany producent bram, drzwi i ogrodzeń przeleje zdobyte doświadczenie na grunt lokalny, wspierając dziecięcą szkółkę piłkarska działającą przy obecnie pierwszoligowym,a już wkrótce..
.. ekstraklasowym klubie Sandecja Nowy Sacz.
Od 2014 roku marka WISNIOWSKI moze pochwalic sie tytułem Oficjalnego Partnera Reprezentacji
Polski w Piłce Noznej. Decyzja o nawiazaniu współpracy zaowocowała wspólnymi sukcesami
partnerów. Biało-Czerwoni z meczu na mecz zyskuja coraz wieksze uznanie na arenie
miedzynarodowej, pnac sie w swiatowych rankingach i cieszac serca milionów kibiców.
Partnerstwo z druzyna o tak wysokiej randze pozwoliło marce WISNIOWSKI na jeszcze
efektywniejsze wykorzystanie potencjału sportowego i przeniesienie go na grunt lokalny.
Zdobyte doswiadczenie marka WISNIOWSKI od teraz przeleje na najmłodszych piłkarzy,
zrzeszonych w akademii beniaminka Ekstraklasy klubu Sandecja Nowy Sacz. Jako Sponsor
Strategiczny Akademii Sandecja marka WISNIOWSKI wesprze klub w wychowaniu nowego
pokolenia swietnie wyszkolonych piłkarzy.
„Podpisanie umowy z Akademia Sandecja to kolejny krok wykorzystywania potencjału
regionu. Akademia Sandecja oferuje młodym zawodnikom profesjonalna opieke trenerska i daje
mozliwosc rozwoju przez szerszy pryzmat wychowawczy: wpajanie dyscypliny, zasad współpracy
i zdrowej rywalizacji. Jestesmy przekonani, ze wspólnie własciwie wykorzystamy szanse
drzemiace w młodych piłkarzach i pomozemy im w zwiekszaniu poziomu umiejetnosci, co byc
moze pomoze nam w przyszłosci odkryc talenty na miare gwiazd swiatowych boisk” – mówi
Irmina Długopolska, specjalista ds. marketingu sportowego firmy WISNIOWSKI.
Akademia Sandecja skupia niemal 300 zawodników wywodzacych sie zarówno z Nowego
Sacza, jak i jego okolic. Do szkółki uczeszczaja zawodnicy z Krynicy – Zdroju, Szczawnicy, Limanowej
oraz Gorlic. Lata doswiadczenia w marketingu sportowym firmy WISNIOWSKI i sportowa
pasja młodych adeptów piłki noznej to obiecujace połaczenie, które doskonale wrózy na
przyszłosc.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Arni

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl