Witmar wprowadza nowy produkt. O smaku, który wymarzyli sobie klienci


Witmar wprowadza nowy produkt. O smaku, który wymarzyli sobie klienci
2017-08-01
Sok Witmar POMARAŃCZA pojawi się 1 sierpnia w blisko 2000 sklepów w całej Polsce. Będzie czwartym smakiem, dostępnym pod tą marką.
– Poszerzamy ofertę, skierowaną do młodych, dynamicznych ludzi, bo wiemy, że cenią sobie różnorodność – tłumaczy Maciej Jóźwicki, prezes Marwit Sp. z o.o., właściciela firmy. 

Nowy Witmar, jak pozostałe, też będzie sprzedawany w półlitrowych, zakręcanych butelkach PET. W każdej znajdzie się świeży sok, wyciśnięty z około sześciu dużych pomarańczy. Niepasteryzowany, przygotowany bez dodatku środków konserwujących, będzie przydatny do spożycia tylko przez 120 godzin po otwarciu. 

Do tej pory w ofercie firmy dostępne były soki: MARCHEW, JABŁKO, JABŁKO GRANAT. W kwietniu firma odświeżyła wizerunek, chcąc przyciągnąć do siebie młodych klientów, którzy stanowią prawie 1/6 wszystkich konsumentów soków NFC (powstających nie z koncentratów, lecz z prawdziwych owoców). Wprowadziła więc nowe butelki, opatrzone nowoczesnymi, kolorowymi i przyciągającymi wzrok etykietami. Uruchomiła również stronę internetową 
i fanpage na Facebooku oraz Instagramie.

- Wprowadzenie na rynek nowego produktu to kolejny, naturalny etap rozwoju marki Witmar. Poszerzamy ofertę, żeby być jeszcze bardziej atrakcyjnymi dla klienta - tłumaczy Maciej Jóźwicki dodając, że sam wybór smaku jest nieprzypadkowy. - Zbadaliśmy rynek i okazało się, że konsumenci soków NFC, zaraz po już dostępnych sokach, najchętniej spróbowaliby wariantu pomarańczowego – przekonuje, powołując się na badania przeprowadzone przez firmę analityczną IQS Research.

Powodem może być nie tylko wyjątkowy smak orientalnego owocu, ale również bogata zawartość witaminy C, która pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego i nerwowego oraz przyczynia się do zmniejszenia uczucia zmęczenia 
i znużenia.

Świeży sok Witmar POMARAŃCZA
pojemność: 500 ml
wartości odżywcze w 100 ml soku:
Wartość energetyczna: 189 kJ/44 kcal
Tłuszcz: < 0,5 g, w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 0 g
Węglowodany: 10 g
w tym cukry: 10 g
Białko: < 0,5 g
Sól: < 0,01 g
Witamina C: 49 mg (62% referencyjnej wartości spożycia)

Sugerowana cena: 4,49 zł

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Biuro Prasowe Marwit

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl