WOŚP i LIPTON po raz drugi zapraszają na herbatę!


WOŚP i LIPTON po raz drugi zapraszają na herbatę!
2015-01-08
Marka Lipton ponownie zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W zeszłym roku część dochodu ze sprzedaży limitowanej edycji herbaty Lipton Yellow Label w opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka marka Lipton przekazała na rzecz WOSP. W tym roku Lipton che powtórzyć ten sukces!
Polakom herbaty Lipton od zawsze kojarzyły się z bogatym smakiem oraz wybornym aromatem. Kiedyś były symbolem luksusu, przywożone z zagranicznych wojaży i otrzymywane w paczkach. Od 20 lat bez problemu można je kupić
w niemal każdym sklepie w Polsce (w hipermarketach, supermarketach, dyskontach i tradycyjnych sklepach). Lipton to niekwestionowany lider* wsród herbat najchętniej kupowanych przez Polaków. Dlaczego tak nam smakuje?- Lipton Yellow Label swój doskonały smak, kolor i aromat zawdzięcza wysokiej jakości kompozycji herbaty, która zawiera tylko najdelikatniejsze liście i pąki z krzewów herbacianych Camelia Sinensis, pochodzących z plantacji Liptona w Kenii, Indii i Indonezji- wyjaśnia Andrzej Sobolczyk, Brand Manager marki Lipton.
 
Lipton i WOŚP po raz drugi razem
W zeszłym roku po raz pierwszy marka LIPTON zagrała z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W tym roku ponownie angażuje się w akcję, która ma na celu podtrzymać wysokie standardy leczenia dzieci na oddziałach pediatrycznych i onkologicznych oraz zapewnić godną opiekę medyczną seniorów.- Zarówno Lipton, jak i Wielka Orkiestra Swiątecznej Pomocy są markami pełnymi optymizmu. Doceniamy wielką społeczną siłę, morze optymizmu i ogromną chęć pomaganiu drugiemu człowiekowi, jaka tkwi w działaniach Jurka Owsiaka i jego Orkiestry. Zeszłoroczny sukces naszej wspólnej akcji sprawił, że i w tym roku pragniemy
wraz ze wszystkimi miłośnikami herbaty w Polsce zagrać razem z WOŚP!- dodaje Andrzej Sobolczyk, Brand Manager marki Lipton. 
 
Każdy moie pomóc
W niemal każdym sklepie w Polsce od początku grudnia można kupić limitowaną edycję herbaty Lipton Yellow Label, którą szczególnie upodobali sobie Polacy. Na paczkach widnieją kolorowe motywy, przypominajqce witrażyki oraz logo WOŚP. Projekt opakowań limitowanej serii jest dziełem samego Jurka Owsiaka. Produkty Lipton Yellow Label dostępne są w opakowaniach: 50, 75 i 100 torebek. Część dochodu ze sprzedaży herbat zostanie przekazana na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
* Marka Lipton jest liderem sprzedazy wartosciowej w segmencie herbal w Polsce wg danych sprzedazowych Nielsen (MAT AS'14)

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

AtelierPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl