Wojciech Porębski: z CityBoard Media do MyLED


Wojciech Porębski: z CityBoard Media do MyLED
2015-07-02
Do zespołu agencji reklamowej MyLED dołączył Wojciech Porębski, który został zatrudniony na stanowisku Account Managera. Do jego obowiązków będzie należała kompleksowa obsługa klientów MyLED, sprzedaż kampanii z wykorzystaniem nośników reklamy zewnętrznej: ekranów LED i cyfrowych nośników indoor.

Wojciech Porębski ma ponad siedmioletnie doświadczenie w pracy w branży reklamowej.  Ostatnio pracował dla CityBoard Media, gdzie odpowiadał za obsługę klienta w kwestii sprzedaży kampanii na nośnikach reklamy zewnętrznej.

„W związku z dużym zainteresowaniem Platformą MyLED oraz rozbudową systemu o nowe możliwości, poszerzamy nasz zespół. Cieszymy się, że Wojtek do nas dołączył i liczymy na efektywną i przyjemną współpracę” - mówi Grzegorz Śliwa, Prezes MyLED

MyLED to zintegrowana w całej Polsce sieć ekranów ledowych z platformą internetową do realizowania i zarządzania kampaniami w cyfrowym outdoorze. Internetowa platforma pozwala użytkownikom na samodzielne planowanie, realizację i modyfikację kampanii w czasie rzeczywistym. Użytkownik może on-line wgrać własny spot, ustalić czas emisji, dobrać standard i lokalizację nośników oraz automatycznie wygenerować raport.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl