Wojewodzic wybrał ImPress PR


Wojewodzic wybrał ImPress PR
2014-04-16
W kwietniu br. agencja ImPress PR & Events rozpoczęła współpracę z firmą Wojewodzic – polską marką oferującą wysokiej jakości torebki i galanterię skórzaną. Współpraca będzie się odbywać w zakresie komunikacji produktowej i umacniania wizerunku marki na rynku.

Zadaniem agencji jest realizacja strategii komunikacyjnej dla poszczególnych linii produktowych oraz samych produktów kolekcji jesienno-zimowych i wiosenno-letnich. Agencja zajmie się również szeroko rozumianymi relacjami z mediami oraz bieżącym doradztwem w zakresie strategii komunikacyjnej na poziomie produktowym.

Prowadzone działania mają ugruntować obecność marki Wojewodzic jako jednego z najbardziej cenionych polskich producentów wysokiej jakości torebek i galanterii skórzanej.

Firma Wojewodzic istnieje na rynku od 1996 r. W jej ofercie znajduje się obecnie ponad 100 modeli torebek damskich, szytych z wysokiej jakości skór włoskich i oferowanych w wielu wariantach kolorystycznych. Sieć dystrybucji firmy liczy ponad 80 placówek na terenie całego kraju. 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

WOJEWODZIC
http://www.wojewodzic.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl