Wskaźnik Net Promoter Score dla dostawców technologii spada, są jednak wyjątki


Wskaźnik Net Promoter Score dla dostawców technologii spada, są jednak wyjątki
2018-06-28
Dane Temkin Group pokazują, że w ostatnich dwóch latach globalna średnia wskaźnika Net Promotor Score (NPS) dla dostawców technologii spadła z 31,8% do 21,4%. Jednak nie wszystkie firmy obniżają loty. J
 Jak wynika z badania NPS, przeprowadzonego na grupie kilkuset przedsiębiorstw produkcyjnych, rośnie liczba zadowolonych klientów systemu ERP Impuls EVO. W ciągu zaledwie jednego roku wskaźnik wzrósł aż o 18 punktów procentowych.

Jak wynika z ostatnich danych opublikowanych przez Temkin Group, od 2015 roku Net Promoter Score dla dostawców technologii spada. Dziś utrzymuje się na poziomie 21,4%. Jeszcze dwa lata wcześniej wynosił ponad 10 punktów procentowych więcej (2015 - 31,8%). Konfrontując wyniki BPSC z danymi innych dostawców technologii, okazuje się, że NPS śląskiego dostawcy, w przeciwieństwie do globalnych graczy, ma trend zwyżkowy.

Czytaj całość artykułu tutaj: https://www.erp-view.pl/wiadomosci/wskaznik_net_promoter_score_dla_dostawcow_technologii_spada_sa_jednak_wyjatki.html

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl