Wsparcie sprzedaży nigdy nie było tak proste


2016-10-27
Pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania Edenred kierowana do firm, które chcą wspierać swoją sprzedaż przy wykorzystaniu skutecznych narzędzi motywacyjnych i lojalnościowych.

Głównym celem działań jest uświadomienie firmom, że bezpośrednie działania wspierające sprzedaż są bardziej efektywne pod względem czasu i ponoszonych nakładów.

Budowanie lojalności na rynku konkurencyjnym to ogromne wyzwanie. Praktyka pokazuje, że skuteczniejsze od tradycyjnych mediów są rozwiązania z zakresu BTL, czyli te, które pozwalają na bezpośrednie dotarcie do grupy docelowej. Należą do nich programy wsparcia sprzedaży. Pozwalają realizować założone cele sprzedażowe i marketingowe przy znacznie mniejszym budżecie. „Celem kampanii jest pokazanie, że programy wsparcia sprzedaży, które oferuje Edenred, są nie tylko efektywne, ale przede wszystkim proste i angażujące grupę docelową. W zależności od tego jakie są cele firmy, ustalamy strategię w zakresie budowy lojalności i utrzymania klienta. We współpracy kierujemy się maksymą „Think different & Make different" oraz niesztampowym myśleniem. Wiemy jak zorganizować program lojalnościowy i wsparcia sprzedaży, aby podbił serca tych, do których jest kierowany. Sercem programów są nagrody, muszą być zaskakujące i spełniać marzenia. Najbardziej sprawdzają się nagrody w postaci przedpłaconych kart premiowych, ponieważ dają natychmiastową i gwarantowaną gratyfikację" - komentuje Mariusz Cichy, Dyrektor Sprzedaży w kategorii programy lojalnościowe w Edenred. „W Edenred stawiamy na nowoczesność i nową jakość w obsłudze, wytyczamy trendy i standardy zapewniając najwyższy poziom obsługi w marketingu lojalnościowym" - dodaje.

W działania promocyjne kampanii zaangażowane są agencje: San Markos i CubeGroup.

Więcej o marketingu lojalnościowym Edenred: lojalnosc.edenred.pl

Edenred jest światowym liderem w usługach przedpłaconych oraz największym wydawcą kart przedpłaconych w Polsce. Współpraca z Edenred to m.in. stałe wsparcie i otrzymywanie na bieżąco informacji zwrotnej dotyczącej mierników efektywności. Wyróżnia nas wiedza branżowa i operacyjna, dlatego wraz z marką Global Rewards® dostarczamy bezkonkurencyjne rozwiązania oraz niezawodny serwis w obszarach wsparcia sprzedaży, motywacji i budowania lojalności na rynkach B2B i B2C. Edenred służy nie tylko 50-letnim doświadczeniem, ale także wiedzą i know-how oraz zespołem specjalistów. Ważna jest dla nas rzetelność i szybkość świadczonych usług, a także sprostanie niestandardowym oczekiwaniom klientów.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

edenred polska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl