Wspólne chwile z Piccolo w nowej kampanii telewizyjnej


Wspólne chwile z Piccolo w nowej kampanii telewizyjnej
2011-05-24
2-go maja ruszyła nowa kampania telewizyjna Piccolo. W ramach zaplanowanych działań przez cały okres maja aż do Dnia Dziecka br. marka Piccolo będzie towarzyszyć serialowi „Na Wspólnej”, emitowanemu przez stację TVN.

Jest to kontynuacja szerszej strategii marketingowej, która ma na celu budowanie wizerunku Piccolo jako marki obecnej podczas świętowania najważniejszych chwil w życiu dziecka.

Celem kampanii telewizyjnej Piccolo jest wzmocnienie świadomości marki, która już od 18 lat towarzyszy dzieciom w świętowaniu wyjątkowych okazji, nadając im szczególną rodzinną oprawę. Familijny charakter popularnego serialu „Na Wspólnej” koresponduje z wartościami marki Piccolo, podkreślając jak ważne są bliskie relacje rodzinne i radość płynąca ze wspólnego spędzania czasu z najbliższymi. Relacje te nabierają niepowtarzalnego charakteru podczas celebrowania ważnych chwil w życiu dziecka, a tych w maju jest wyjątkowo dużo: to okres majówek, pełnych wzruszeń uroczystości komunijnych oraz wyczekiwanego przez wszystkie maluchy Dnia Dziecka.

8-sekundowe spoty Piccolo będę emitowane przez cały okres wzmożonej aktywności marki Piccolo – od początku maja aż do Dnia Dziecka, przy wszystkich premierach i powtórkach serialu „Na Wspólnej” w dużym TVN. Kampania adresowana jest do matek, posiadających dzieci w wieku 4-14 lat, które stanowią główną grupę komunikacyjną marki, a jednocześnie chętnie śledzą losy serialowych bohaterów – tych dorosłych i najmłodszych, z „Na Wspólnej”.

Spoty kreacją graficzną nawiązują do poprzedniej odsłony kampanii z grudnia zeszłego roku. Zrealizowane zostały przy użyciu nowoczesnej techniki łączącej klasyczną animację rysunkowego Piccolo Boya, będącego ikoną marki, z animacją 3D.

Kampanii telewizyjnej towarzyszy silne wsparcie w punktach sprzedaży w postaci dodatkowych ekspozycji i animacji oraz materiałów POS dostosowanych do specyfiki poszczególnych kanałów. Wzmożone działania marketingowe obejmą wszystkie kanały sprzedaży: handel nowoczesny, tradycyjny oraz sklepy SMYK, w których marka obecna jest od 3 lat. Piccolo pojawi się także po raz drugi w sieci drogerii Rossmann.

Dodatkowo na stronie www.piccolo.pl zostanie przeprowadzony ogólnopolski konkurs dla dzieci w wieku 6-13 lat, w którym wybiorą one swój nowy wymarzony smak Piccolo!

Kreację kampanii przygotowało studio grafiki i animacji Rosenbot, zaś za komunikację public relations odpowiada Agencja Kuźnia PR.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Julita

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl