Wszystko o marce – wyzwania, narzędzia, metody


2017-08-16
Branding przestał być zarezerwowany dla liderów rynku i stał się niezbędny dla wszystkich, którzy chcą tworzyć spójną markę. O tym, czym jest współczesny branding i przed jakimi staje wyzwaniami opowie we wrocławskim Idea Hub Jarosław Korkuś, który od lat doradza markom i organizacjom pozarządowym.

Podczas warsztatów uczestnicy poznają dekalog brandingu, czyli kluczowe zasady, które nim rządzą. Dowiedzą się na czym polegają mikro i makro sygnały, które marka wysyła potencjalnym odbiorcom oraz jakie są etapy jej tworzenia. Nauczą się również w jaki sposób definiować cele, tworzyć strategię działań i jak realizować ją przy pomocy odpowiednich wizualizacji.

Prowadzący spotkanie, Jarosław Korkuś jest partnerem w agencji kreatywnej John Weston Group, gdzie pomaga firmom i instytucjom zaistnieć w internecie. Specjalizuje się w zwiększaniu sprzedaży, poprawianiu wizerunku oraz wprowadzaniu nowoczesnych narzędzi i rozwiązań komunikacyjnych. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie we współpracy z firmami pozwoliło mu na opanowanie do perfekcji sztuki optymalnego zarządzania budżetami reklamowymi.

Bezpłatne warsztaty „Współczesne metody brandingu" odbędą się we wtorek, 22 sierpnia w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem: 

www.nowoczesnybranding.evenea.pl



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Komunikacja Plus

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl