Wystartowała kampania kredytu gotówkowego Credit Agricole


Wystartowała kampania kredytu gotówkowego Credit Agricole
2016-10-13
Na początku października 2016 r. wystartowała nowa kampania banku Credit Agricole promująca kredyt gotówkowy. Za zaplanowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Arena Media, będący częścią Havas Media Group.

Kampania outdoorowa oraz radiowa wystartowały 3 października i potrwają do 31 października (outdoor) oraz do 13 listopada (radio). Działania promocyjne w prasie oraz internecie rozpoczną się natomiast 17 października i potrwają do 24 listopada.

Celem kampanii jest promocja atrakcyjnego oprocentowania, które proponuje bank Credit Agricole wszystkim nowym klientom chcącym przenieść swój kredyt gotówkowy z innego banku.

Koncepcja kreatywna kampanii została przygotowana przez Agencję Reklamową JUST.


Dodatkowe informacje:

Arena Media – agencja mediowa, działająca w ramach Havas Media Group, oferuje kompleksowe usługi w zakresie przygotowywania strategii komunikacyjnych oraz planowania i zakupu mediów. Swoją działalność w Polsce rozpoczęła w 2010 roku. Arena Media jest członkiem Creative Communication Cluster – organizacji, która zrzesza 25 podmiotów branży komunikacyjnej, a jej polski oddział jest jednym z trzynastu zlokalizowanych w 10 krajach świata. Wśród klientów, którzy zaufali Arena Media znajdują się m. in.: LG Electronics, Crédit Agricole Bank Polska, AXA, Oriflame, Eurolot, Polska Organizacja Turystyczna, Ubisoft, Krajowa Izba Gospodarcza Bursztynu, Best Western, PAIZ. W 2014 roku Arena Media otrzymała wyróżnienie Wschodząca Gwiazda przyznane przez „Media & Marketing Polska”.

Havas Media Group – wiodąca na świecie grupa specjalistów w dziedzinie marketingu i komunikacji. W jej skład wchodzą niezależne agencje mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez Havas Sports & Entertainment – największą na świecie sieć agencji budujących zaangażowanie marek w marketing sportowy i rozrywkowy. Zarówno Havas Media, Arena Media, jak i Havas Sports & Entertainment korzystają na co dzień z wiedzy wyspecjalizowanych jednostek rozwijanych w ramach struktury Havas Media Group: Artemis (globalna sieć zarządzania danymi), Ecselis (performance marketing), Mobext (sieci mobilne), Socialyse (media społecznościowe), Affiperf (globalne narzędzie zakupowe Havas w obszarze RTB), LuxHub (marki luksusowe) oraz 18 Havas Warsaw (projekty komunikacyjne łączące innowacyjne technologie, zjawiska kulturowe i mediowe). Za content marketing w globalnej sieci Havas odpowiadają: Havas Sports & Entertainment, Cake (Paryż, Londyn, Nowy Jork), Havas Hospitality i Havas Productions. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

agencja PR Kwadrat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl