Wzrost sprzedaży o 13,5% – Volvo Car Poland podsumowuje ubiegły rok


Wzrost sprzedaży o 13,5% – Volvo Car Poland podsumowuje ubiegły rok
2017-02-03
W 2016 roku zarejestrowano w Polsce 7741 nowych samochodów marki Volvo. To kolejny rekord Volvo Car Poland, które od 2007 roku podwoiło sprzedaż.

Najbardziej dynamiczny wzrost sprzedaży miał miejsce w ciągu ostatnich trzech lat osiągając poziom 57%. Spory udział w tym sukcesie ma trwająca ofensywie modelowa, która w tym roku jeszcze przybierze na sile.

Dobrze na świecie, jeszcze lepiej w Polsce

Nowe modele sprawiły, że Volvo odnotowało na świecie ponad 6% wzrost sprzedaży. W Polsce dynamika wzrostu była dwukrotnie większa osiągając poziom 13,5%. W tym roku Polska awansowała do pierwszej dziesiątki największych europejskich rynków dla Volvo Cars. Jest to zasługa dynamiki wzrostu sprzedaży, szczególnie widocznej w ciągu ostatnich trzech lat. Sprzedaż w 2016 roku była o 57% wyższa niż trzy lata wcześniej (dane na bazie rejestracji).

Dobre perspektywy

Volvo osiąga w Polsce założone cele, ale to jest dopiero początek. Mimo, że wzrasta średnia cena naszych aut, cały czas zwiększamy naszą sprzedaż. W tym roku do oferty dołączy model V90 Cross Country, nowy model XC60 oraz mały SUV – XC40. Marka pozostaje wierna wszystkim swoim wartościom i zaletom, ale przy tym jest bardzo świeża i tak luksusowa, jak nigdy dotąd. Jestem pewien, że nachodzący rok zakończymy kolejnym sukcesem i wzrostem – powiedział Arkadiusz Nowiński, prezes Volvo Car Poland.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JK PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl