Xerox Forum – największe doroczne spotkanie branży komunikacji graficznej w Warszawie


2018-05-30
Ponad 500 klientów i partnerów Xerox, zajmujących się drukiem produkcyjnym, wzięło udział w warszawskim spotkaniu Xerox Premier Partners Congress. Uczestnikom zaprezentowano najnowszego gracza na rynku, czyli maszynę Xerox IridesseTM Production Press.

W dniach 21-24 maja 2018 roku, w Warszawie odbywał się Xerox Premier Partners Congress, największe wydarzenie w branży komunikacji graficznej (GC) Xerox w tym roku.

 

-       Nasza branża się zmienia i to w wielu obszarach. Przechodzimy intensywnie okres cyfryzacji, wzrostu znaczenia inkjetu, możliwości kserograficznych czy działania w zgodzie z zasadą wartości dodanej - twierdzi Hubert Soviche, vice president of Graphic Communications for International Operations, Xerox. – Podczas naszego spotkania chcieliśmy pomóc partnerom i resellerom przygotować się do tych zmian i sprawić, że będą czerpać z nich zyski.

 

Spotkanie zgromadziło łącznie ponad 500 klientów i partnerów Xerox z całego świata (w tym prawie 50 z Polski) i zostało połączone z dorocznym panelem Xerox Poland Elite Club oraz z premierą najnowszego urządzenia Iridesse.

 

Jest to szybka, sześciostacyjna i jedyna cyfrowa maszyna, która łączy druk czterokolorowy z dwoma suchymi tuszami w odcieniach metalicznego złota i srebra oraz bezbarwnego w jednoprzebiegowej formie. Daje szansę na uzyskanie przewagi konkurencyjnej na trudnym rynku zdobień. Na zakup tego urządzenia, jako pierwsza w Europie, zdecydowała się polska firma Badge4U.

 

-       Iridesse potrafi to, czego inne urządzenia nie potrafią. Ale najważniejsze jest to, co daje w ten sposób klientom – twierdzi Ragni Mehta, vice president, general manager, Cut Sheet Business, Xerox.  Stworzyliśmy maszynę, której zadaniem jest realizacja specjalnych efektów i cyfrowych uszlachetnień w rozsądnej cenie i w prostszy sposób. Dzięki temu nasi klienci mogą pozyskać nowych zleceniodawców i rozwijać się.

 

Podczas spotkania uczestnicy wysłuchali prezentacji na temat ewolucji druku czy kierunków jego rozwoju. Oprócz tego mówiono o marketingowych aspektach prowadzenia działalności, planowaniu biznesowym czy inwestycjach. 

 

-       Zarówno biznes, jak i klienci szukają nowych sposobów na to, żeby wyróżnić się ze swoim produktemdodaje Andrew Copley, president, Graphic Communications Solutions, Xerox.Nasze portfolio druku produkcyjnego dostarcza kosztowo ekonomicznych, jakościowych i personalizowanych produktów, co przekłada się na generowanie zysków – dodaje

 

Xerox Premier Partners Congress to część szerszej inicjatywy Xerox Forum, w ramach której odbywa się także spotkanie Graphic Communications Reseller Congress. To szansa na zdobycie nowej wiedzy, cennych wskazówek marketingowych i spotkanie z ekspertami z branży.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Linkleaders

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl