Zabawa w sklepach EURO RTV AGD przy wsparciu technologii Nanovo


2018-08-14
Ponad tysiąc spersonalizowanych pozdrowień pojawiło się na ekranach reklamowych w sklepach sieci EURO RTV AGD oraz smartfonach Motorola.

Akcja, którą zorganizowało 10 warszawskich sklepów tej ogólnopolskiej sieci, miała na celu promocję jednego z najnowszych modeli smart phone’a Motoroli 
z rodziny G6. Za technologiczne przygotowanie tego wydarzenia odpowiedzialni byli specjaliści z polskiej spółki Nanovo. 

Klienci, którzy odwiedzili sklepy RTV AGD, zachęceni zostali do znalezienia smartfona Motorola i wykonania polecenia wyświetlonego na ekranie, na którym na co dzień wyświetlane są treści reklamowe i marketingowe. Zadaniem uczestników było wpisanie imienia. Natychmiast pojawiało się ono w spersonalizowanym komunikacie, i to na wszystkich ekranach w sklepie – nawet stu na raz! Motorola pozdrawiała z ekranów Anię, Kasię, Jana i Krzysztofa, ale też innych potencjalnych odbiorców o nietypowych imionach, co dodatkowo angażowało ich w zabawę. Przy okazji klienci mieli okazję na zapoznanie się z funkcjami promowanych smartfonów, które prezentował przedstawiciel marki obecny w sklepie. Za udział w zabawie uczestnicy otrzymali nagrody, w postaci gadżetów.

– Wspólnie z siecią sklepów RTV Euro AGD stworzyliśmy wspaniałą akcję, która wywoływała uśmiech wśród jej uczestników, zachęcała do zabawy i zapoznawała ze smartfonami z portfolio Motorola. Świetny wynik wyświetleń personalizowanych komunikatów jest dla nas najlepszą odpowiedzią, czy akcja była udana i czy warto ją w przyszłości powtarzać  – mówi Katarzyna Zańczuk, Retail Marketing Manager w Motorola Polska.

Koncepcję tej niezwykłej zabawy opracowali od strony kreatywnej – przedstawiciele marki Motorola, a za stronę technologiczną odpowiadali specjaliści z Nanovo, którzy wspierają sieć RTV AGD  opracowaniu i integracji technologii cyfrowych. 

- Nasi specjaliści mieli tu doskonałą okazję, aby zaprezentować możliwości, jakie daje nasze autorskie oprogramowanie Signio 2. Wykorzystali do tego też doświadczenie z pracy przy innych projektach, nie tylko we współpracy z EURO RTV AGD. Na swoim koncie mamy m.in. opracowanie koncepcji, wdrożenie i utrzymywanie systemów wewnętrznej nawigacji w dużych obiektach biurowych, które w tym przypadku posiadało analogiczne elementy, co i w tej nietypowej akcji związanej z promocją smartphone’ów Motorola – mówi Dariusz Sobczak z zarządu Nanovo, odpowiedzialny za rozwój firmy. 

Dzięki uniwersalnym możliwościom oprogramowania Signio 2, przygotowane wcześniej przez Nanovo aplikacje mogły zostać zintegrowane z ekranami reklamowymi. Klienci zyskali przez to unikalną możliwość otrzymywania spersonalizowanych informacji z zaadresowanymi do siebie treściami, które przyjęły formę swoistej zabawy. Ściągając tę aplikację i wysyłając informację, system autoryzował uczestnika wydarzenia i wyświetlał specjalnie dla niego treść jednocześnie na smartphonie i ekranie. W ciągu kilku godzin od rozpoczęcia akcji, na takich ekranach w sklepach ukazało się kilkaset spersonalizowanych komunikatów. Akcja marketingowa zakończyła się dużym sukcesem. Zaangażowano ponad 1000 uczestników, którzy mieli okazję „zagrać” z Motorolą. 

Nanovo specjalizuje się w projektowaniu, wdrożeniu i utrzymaniu nowoczesnych rozwiązań in-store digital. Dzięki autorskiej technologii SIGNIO S2 spółka projektuje najbardziej zaawansowane na rynku systemy in-store digital pracując dla wiodących sieci retail'owych w Polsce. Do grona Klientów Nanovo należą m.in Euro RTV AGD, PLAY, SEPHORA, EOBUWIE.PL, MBANK, AUCHAN, HEBE czy UPC.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

iwonamichalowska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl