Zaszalej z Drużyną Bugsa!


Zaszalej z Drużyną Bugsa!
2011-05-24
Królik Bugs i jego przyjaciele kontynuując swą podróż po Polsce już po raz drugi zawitają do Łodzi. Od 29 maja do 20 czerwca 2011 r., w CH Tulipan będą promować aktywny tryb życia wśród dzieci zapewniając im beztroską zabawę na torze przeszkód pełnym niespodzianek i wyzwań. W niedzielę, 29 maja 2011 r. na parkingu Centrum Handlowego Tulipan, wystartuje łódzka odsłona ogólnopolskiej akcji promującej ruch i zabawę „Zaszalej z Drużyną Bugsa". W gigantycznym namiocie o powierzchni 600 m2 znajdzie się mnóstwo bezpłatnych atrakcji przede wszystkim dla dzieci w wieku od 5 do 12 lat. Doskonałą opiekę zawodowych animatorów organizatorzy zapewnią również maluchom.

Łódź jest już po raz drugi przystankiem programu społeczno-edukacyjnego „Zaszalej z Drużyną Bugsa". Ogromne zainteresowanie jakie towarzyszyło akcji w zeszłym roku zachęciło organizatorów do jej powtórzenia. Tym razem Królik Bugs wraz z przyjaciółmi, do których należą Kanarek Tweety i Kaczor Daffy, odwiedzą Centrum Handlowe Tulipan przy ul. Piłsudskiego 94. Właśnie tutaj zaproszą dzieci do przejścia kolejnych stopni wtajemniczenia w aktywny tryb życia. Od gry w piłkę, przez mini-golfa, wspinaczkę, zjeżdżalnię aż po kręgle. Dzieci będą miały szansę wykazać się sprawnością, hartem ducha i umiejętnością pracy w zespole. Po zaliczeniu toru przeszkód otrzymają honorowe członkostwo w Drużynie Bugsa, imienny dyplom, zdjęcie z ulubionym bohaterem oraz upominki z wizerunkami postaci Looney Tunes.

„Od początku akcji pokazujemy dzieciom jak wiele jest możliwości aktywnego spędzania wolnego czasu. Właściwie każda z nich jest doskonałą alternatywą dla grania na komputerze czy oglądania telewizji. Oprócz rodziców, do współpracy zapraszamy szkoły, przedszkola i wszelkie instytucje, których zadaniem jest codzienne dbanie o zdrowy rozwój dzieci. Udział w zabawie jest bezpłatny zarówno dla indywidualnych uczestników jak i grup zorganizowanych" - mówi Ewa Flader, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Apsys Polska.

„Zaszalej z Drużyną Bugsa" to polska akcja stworzona przez Wytwórnię Rozrywki dla zarządcy centrów handlowych - firmy Apsys w oparciu o program Looney Tunes Active!, Warner Bros. Consumer Products. Rozpoczęła się w marcu 2010 r. w podwarszawskich Jankach. Do tej pory odwiedziła aż 10 miast w całej Polsce zapewniając aktywną zabawę ponad 35 tysięcom dzieci. Wykorzystuje niespożytą energię i doskonały humor postaci Looney Tunes aby pokazać dzieciom oraz ich rodzicom, jak czerpać radość z ruchu i jak połączyć beztroską zabawę z aktywnością fizyczną - niezbędną do zdrowego oraz prawidłowego rozwoju.

„Cieszę się, że program Looney Tunes Active! jest wykorzystywany w Polsce w tak bezprecedensowy sposób - mówi Anetta Sroczyńska, Country Manager European Licensing Company, firmie będącej wyłącznym przedstawicielem Warner Bros. Consumer Products w Europie Środkowo-Wschodniej. - W Europie mamy coraz więcej przykładów wykorzystania postaci Looney Tunes do promocji dyscyplin sportowych. We Włoszech czy Hiszpanii stały się one nawet oficjalnymi partnerami Federacji Koszykarskiej. W ten sposób ulubieni bohaterowie naszych dzieci propagują sport, aktywność, śmiech... szaleństwo! "

Zabawa w gwiazdorskim otoczeniu postaci z kreskówek potrwa w Łodzi od 29 maja do 20 czerwca. Aby tu zawitać Drużyna Królika Bugsa pokonała ponad 3.000 km i przez ponad 200 dni zachęcała dzieci w miastach całej Polski do szalonej zabawy. Do tej pory Królik Bugs odwiedził m.in. Warszawę, Konin, Gniezno, Katowice, Gdańsk, Kraków, Toruń, Sosnowiec, Zabrze i Wrocław.

Akcja „Zaszalej z Drużyną Bugsa" w liczbach:
 600 m2 wspaniałej zabawy w duchu sportu i aktywności
 Ponad 35 000 zadowolonych, uśmiechniętych dzieci - uczestników akcji
 Ponad 35 000 rozdanych paczek z upominkami
 Ponad 3.000 km trasy do pokonania
 Ponad 200 dni wspaniałej zabawy

Więcej informacji na stronie: www.druzynabugsa.pl oraz www.chtulipan.pl


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl