Znany siatkarz odwiedzi Magnolia Park


Znany siatkarz odwiedzi Magnolia Park
2018-08-10
Kim chciał zostać w dzieciństwie? Czy tęskni za domem? Co zabrałby na bezludną wyspę? Na te i inne pytania w sobotę w Magnolia Park odpowie Grzegorz Łomacz, reprezentant Polski w siatkówkę. Zawodnik podpisze też koszulki i weźmie udział w treningu z dziećmi.

Rozgrywający siatkarskiej reprezentacji Polski i zawodnik PGE Skry Bełchatów będzie gościem specjalnym sobotniego otwarcia nowego salonu Teletorium w Magnolia Park, ogólnopolskiej sieci sprzedaży akcesoriów GSM (słuchawki, baterie, etui, karty pamięci itp.) i telefonów.

Wydarzenie rozpocznie się w samo południe na placu przed salonem jubilerskim Jubitom (wejście od strony ul. Legnickiej) i potrwa do godz. 18.00. Organizatorzy podzielili je na trzy bloki. W trakcie każdego dwugodzinnego bloku zaplanowano trening siatkówki z dziećmi, rozmowę z siatkarzem i konkurs z nagrodami. Dzieci, które wezmą udział w treningu, dostaną m.in. koszulki z autografem siatkarza. Do wygrania w konkursach będą m.in. szybko ładujące się ładowarki samochodowe i inne akcesoria z asortymentu Teletorium. Podczas spotkań z kibicami sportowiec odpowie na pytania dotyczące sportu, dzieciństwa i codziennego życia, a także podpisze koszulki i rozda autografy.

Teletorium znajduje się na parterze Magnolia Park, tuż obok New Yorkera (wejście od strony Castoramy). Sklep zajmuje powierzchnię 36 mkw. To pierwszy w Polsce sklep marki w nowej formule. Łączy w sobie możliwości zakupów wirtualnych i stacjonarnych ze strefą relaksu. Klienci mogą skorzystać m.in. z ekranów ze specjalną aplikacją zakupową, a także mają możliwość wyboru produktów drogą elektroniczną z szybkim odbiorem towaru na miejscu.  
Cieszymy się, że kolejna marka zdecydowała się na prezentację swojego nowego konceptu właśnie u nas - mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park. – Zależy nam na zwiększaniu dostępności nowych technologii, a Teletorium oferuje klientom nowoczesne możliwości. To dobra okazja do połączenia przyjemnego z pożytecznym – dodaje.

Otwarcie Teletorium z Grzegorzem Łomaczem w Magnolia Park w sobotę, 11 sierpnia:

  • Blok 1 – od godz. 12.00 do godz. 14.00;
  • Blok 2 – od godz. 14.00 do godz. 16.00;
  • Blok 3 – od godz. 16.00 do godz. 18.00.

 

Magnolia Park zapewnia najbardziej kompleksową ofertę handlową na Dolnym Śląsku. Liczy 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu ponad 260 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.

 

Więcej informacji

 

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, RESERVED, Saturn, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara, Zara Home. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Superdry czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Marka zaproponowała przełomowy w skali europejskiej format, który łączy sprzedaż online z offline. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 1600 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl. Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PREXPERT

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl