Zostań strażnikiem przyszłości Twojego dziecka - nowa kampania produktowa Nationale-Nederlanden


Zostań strażnikiem przyszłości Twojego dziecka - nowa kampania produktowa Nationale-Nederlanden
2016-09-16
W związku z rozszerzeniem swojej oferty produktowej, Nationale-Nederlanden rozpoczęło właśnie kompleksową kampanię reklamową o nazwie „Zostań strażnikiem przyszłości Twojego dziecka”. W pierwszej kolejności wyemitowany zostanie spot radiowy w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.

Projekt przewiduje także aktywności w innych mediach, takich jak TV oraz internet.

30-sekundowy spot to historia rozgrywki ojca z synem w grę planszową. W momencie, kiedy dziecko rzuca kostką i przesuwa się po następnych polach otrzymuje kartę strażnika przyszłości, która przyznaje mu dodatkowe moce – mówi Małgorzata Nycz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w Nationale-Nederlanden. Należy podkreślić, że w tej konwencji gra jest analogią do życia, w którym to rodzic może zostać strażnikiem przyszłości swojego dziecka. Jest to szczególnie ważne w momencie kiedy wchodzi ono w dorosłość. Dlatego dobrze jest, aby wesprzeć je finansowo na starcie samodzielnego życia – zaznacza Małgorzata Nycz.

W związku z kampanią Nationale-Nederlanden zachęca rodziców, aby zostali strażnikami przyszłości swoich dzieci i zadbali o ich przyszłość finansową. Dlatego też ubezpieczyciel do dobrze już znanej klientom polisy „Sposób na Przyszłość” wprowadził unikalne korzyści „Pakietu strażnika”. W jego zakres wchodzi m.in. możliwość regularnego oszczędzania i do 500 zł premii co roku, którą można przeznaczyć na dowolny cel. Ponadto umowa zapewnia także kompleksowe ubezpieczenie na wypadek niespodziewanych zdarzeń w życiu rodzica czy dziecka.

Kampania na tym etapie obejmuje jeden spot radiowy, który będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich – takich jak np.: RMF, Trójka czy też Radio ZET – oraz tematycznych – m.in. Tok FM. Za produkcję materiału odpowiada agencja PZL. Planowanie i zakup mediów realizuje MEC. Wszelkie aktywności w radiu zaplanowane są na okres od 15 września do 6 listopada br. 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ING Życie
http://www.ingzycie.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl