10 milionów klientów Agory Bytom


2012-10-23
Co czwarty Polak, prawie cały Paryż, pół Pekinu albo 57 Bytomiów – statystycznie tyle osób odwiedziło Agorę Bytom w ciągu 23 miesięcy od momentu otwarcia. Liczba 10 milionów klientów została osiągnięta w ostatni weekend.

Największą galerię handlową w Bytomiu otwarto 15 listopada 2010 roku. Świętowanie wizyty 5-milionowego klienta nałożyło się na pierwsze urodziny centrum. 10-milionowy gość zawitał do Agory już na miesiąc przed drugimi urodzinami. - To najdobitniej świadczy o wzrostowych trendach, które udaje nam się wypracować w galerii. Skuteczna komercjalizacja, atrakcyjna oferta oraz dogodna lokalizacja  pozwoliły centrum nie tylko osiągnąć stabilną pozycję w regionie, lecz także stale się rozwijać - mówi Mirosław Cechowski, dyrektor Agory Bytom. - Osiągnięcie liczby pierwszych 5 milionów klientów zajęło 12 miesięcy. Kolejne 5 milionów odwiedziło nas w ciągu 11 miesięcy - dodaje.


Stopniowa realizacja długofalowej strategii funkcjonalnia wpłynęła zarówno na wzrost liczby klientów, jak i obrotów galerii. - W ciągu ostatnich dwóch lat, mieszkańcy Bytomia i regionu przekonali się do naszej galerii. Obecnie dynamika przyrostu obrotów zwiększa się szybciej niż liczba klientów. To pokazuje, że klienci przychodzą do nas na zakupy, a nie tylko z ciekawości - tłumaczy Mirosław Cechowski.

Według planów, utrzymanie pozytywnych wyników będzie możliwe jeszcze przez wiele lat. To wszystko dzięki wyszukiwaniu nowych funkcji Agory Bytom oraz pozyskiwaniu atrakcyjnych marek. Licznik, który już teraz kręci się bardzo szybko, w najbliższym czasie jeszcze przyspieszy. - Jesteśmy ambitni i nie spoczywamy na laurach. Obecnie odnotowujemy wzmożone zainteresowanie najemców potencjałem Agory. Wkrótce kolejne otwarcia sklepów - opowiada Mirosław Cechowski. - Jaki jest nasz cel? Chcemy powitać 15-milinowego gościa już za 10 miesięcy - dodaje.

Okazja do bicia rekordów frekwencyjnych pojawi się już niedługo. W listopadzie Agora Bytom organizuje swoje drugie urodziny. W zeszłym roku, podczas festiwalu, na którym wystąpili m.in. Ewa Farna, Me, Myself and I czy Majka Jeżowska, w galerii pojawiło się ponad 40 tysięcy klientów. Program tegorocznego eventu ma pozwolić jeszcze wyśrubować ten wynik. Szczegóły wkrótce.

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PREXPERT

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl