100 000 klientów Alior Sync!
W ciągu 4 miesięcy od powstania Alior Sync z usług banku skorzystało już ponad 100 000 tysięcy klientów. Pierwszy wirtualny bank nowej generacji przyciąga klientów atrakcyjną ofertą produktów bankowych, a także usługami takimi jak przelewy na Facebooku, Menedżer Finansów czy Wirtualny Oddział.
Informacja prasowa
Warszawa, 18 października 2012 roku
100 000 klientów Alior Sync!
W ciągu 4 miesięcy od powstania Alior Sync z usług banku skorzystało już ponad 100 000 tysięcy klientów. Pierwszy wirtualny bank nowej generacji przyciąga klientów atrakcyjną ofertą produktów bankowych, a także usługami takimi jak przelewy na Facebooku, Menedżer Finansów czy Wirtualny Oddział.
Alior Sync zdobył zaufanie klientów, dzięki interesującej ofercie produktowej oraz innowacyjnym funkcjonalnościom, które dotychczas były niedostępne na rynku. Bank jako pierwszy w Polsce udostępnił klientom usługi takie jak Wirtualny Oddział, przelewy na Facebooku oraz na adres
e-mail. Klienci Alior Sync mogą również korzystać z Menedżera Finansów, Asystenta Płatności, czy nowoczesnej bankowości mobilnej, za pomocą której można m.in. w szybki i łatwy sposób zrobić przelew krajowy (również natychmiastowy), wykorzystując prosty szablon płatności
lub aparat (wystarczy sfotografować fakturę).
Atrakcyjność oferty Alior Sync potwierdzają branżowe rankingi. Bank wielokrotnie zwyciężał
w zestawieniach na najlepsze konto osobiste na rynku (Bankier.pl, Comperia.pl) i najwyżej oprocentowane lokaty (Rzeczpospolita). Ponadto Alior Sync otrzymał prestiżową nagrodę
w konkursie „Global Banking Innovation Award" w kategorii „przełomowe rozwiązanie" (Disruptive Innovation). To elitarne wyróżnienie przyznawane przez międzynarodowe jury, po raz pierwszy odebrał polski bank. Alior Sync jest wśród banków niekwestionowanym liderem pod względem aktywności Fanów na Facebooku jak i szybkości ich pozyskiwania. Fan page banku
na tym portalu społecznościowym „polubiło" już prawie 25 tysięcy Internautów.
Od uruchomienia banku Alior Sync Wirtualny Oddział odwiedziło prawie 320 tysięcy klientów. Łączny czas wszystkich połączeń z klientami, to ponad 24 tysiące godzin. Klienci są bardzo zadowoleni z jakości obsługi, średnia ocena rozmowy z konsultantem w Wirtualnym Oddziale
(w skali od 1 do 5) to 4.6.
Większość klientów Alior Sync to mężczyźni (72%), a blisko połowa to osoby w wieku 20 - 30 lat. Najstarsza osoba, która skorzystała z usług banku ma 100 lat i jest to kobieta. Więcej niż jedna trzecia klientów, korzystających z usług banku, to osoby z miast powyżej 300 tys. mieszkańców. 10% spośród wszystkich klientów Alior Sync mieszka w Warszawie, natomiast zaraz za stolicą plasuje się Kraków, z którego pochodzi prawie 5% osób. Łącznie klienci Alior Sync pochodzą
z ponad 7 tys. miejscowości.
Alior Sync to pierwszy bank w Polsce, w którym klienci mają faktyczny wpływ na jego ofertę.
Po wysłuchaniu opinii klientów zrezygnowano z pobierania opłaty za wpłatę gotówki
we wpłatomatach sieci Euronet oraz za realizację przelewów na adres e-mail. Natomiast po analizie sugestii klientów wprowadzono także szereg usprawnień, m.in. udostępniono nową wersję aplikacji na system Android i iOS oraz uruchomiono usługę „Płacę z Alior Sync" w serwisach obsługiwanych przez firmę PayU, Blue Media, DialCom24, Dotpay i Transferuj.pl.
Więcej informacji o banku Alior Sync na stronie http://www.sync.pl/ i na Facebooku http://www.facebook.com/AliorSync
***
Kontakt dla mediów:
Dariusz Kozdra, United PR - d.kozdra@unitedpr.pl, kom 600 200 538,
Julian Krzyżanowski, Menedżer ds. PR, Alior Bank - julian.krzyzanowski@alior.pl, kom 782 892 258
Nadesłał:
United PR
|