100% naturalnego smaku! Ruszyła nowa odsłona kampanii FRoSTY


100% naturalnego smaku!  Ruszyła nowa odsłona kampanii FRoSTY
2017-01-24
16 stycznia br. na antenach stacji radiowych, telewizyjnych i w Internecie ponownie zagościł Piotr z FRoSTY. Promuje zarówno dobrze znane, flagowe produkty marki, jak i nowości.
Bohaterami nowej odsłony kampanii promocyjnej FRoSTY są Złote paluszki rybne, gama szpinaków oraz jedna z najnowszych serii w portfolio produktowym firmy - warzywa w kartonikach. Hasłem, które przyświeca kampanii jest  100% naturalnego smaku! To polityka marki, która gwarantuje najwyższą jakość mrożonek bez barwników, bez aromatów i  bez wzmacniaczy smaku.  

Kampania reklamowa została zaplanowana do dn. 9 kwietnia. W tym czasie na antenach ogólnopolskich i tematycznych stacji telewizyjnych takich jak: TVP, TVN oraz Polsat pojawią się 15- i 30-sekundowe spoty. Reklamy będzie można spotkać także w wybranych stacjach radiowych oraz na platformach VOD i YouTube. 

Autorem kampanii telewizyjnej jest agencja Wire z Hamburga. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Zenithoptimedia, a działania PR realizuje JBcomm.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JBcomm

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl