114 mln zł odzyskane dzięki systemowi do automatycznej windykacji eWezwanie!
Już 114 mln zł odzyskali polscy przedsiębiorcy dzięki aplikacji eWezwanie. System do automatycznej windykacji w chmurze został udostępniony firmom dopiero 8 miesięcy temu, a już dziś przynosi znaczące efekty zmniejszając średnie opóźnienie płatności o 14 dni.
Automatyczna windykacja odciąża pracowników, przejmując na siebie działania, związane z odzyskiwaniem długów – kontrolowanie spływu należności, generowanie wezwań do zapłaty i wysyłanie ich do dłużnika w różnych formach (np. e-mail, sms, list polecony czy wiadomość głosowa) wybierając optymalny, który będzie najlepszy wobec konkretnego dłużnika. Pracownik może więc skupić się na innych obowiązkach – system nadzoruje reakcje na wezwania do zapłaty i w razie potrzeby wysyła kolejne. Osobista interwencja jest konieczna tylko wtedy, gdy dłużnik ewidentnie nie reaguje na określoną liczbę kolejnych powiadomień. Dla firmy to ogromna oszczędność przy równoczesnym podniesieniu skuteczności windykacji.
Dodatkowym udogodnieniem jest integracja systemu eWezwanie z programami do zarządzania przedsiębiorstwem – informacje przekazywane są automatycznie, z zachowaniem bezpieczeństwa danych. Obecnie eWezwanie współpracuje z oprogramowaniem Comarch ERP Optima, XL i Altum oraz Subiekt GT i Symfonia Handel, w dalszym ciągu prowadzone są także prace nad integracją z kolejnymi systemami.
Producent aplikacji, DobryPłatnik.pl sp. z o.o., zajmuje się tworzeniem innowacyjnych rozwiązań IT do zarządzania należnościami. Kluczowym produktem organizacji jest system eWezwanie dostępny również w budowanej sieci partnerskiej. Spółka dostarcza także aplikacje dedykowane, otwarte na potrzeby swoich klientów.
Nadesłał:
Dorota Bal
|