180heartbeats przygotowała aplikację dla fanów ING Życie


2011-07-08
180heartbeats i ING Życie zapraszają do zabawy na Facebooku. Konkurs „Jak Ci pasuje?” jest kontynuacją kampanii promującej „Sposób na Przyszłość” – ubezpieczenie ochronno-inwestycyjne od ING Życie.

Bohaterką przygotowanej przez agencję aplikacji http://www.facebook.com/ingzycie?sk=app_166288876765735 jest pufa, którą użytkownicy dopasowują do swoich zdjęć, tak jak ubezpieczenie „Sposób na Przyszłość” dopasowuje się do ważnych wydarzeń w życiu.

Uczestnicy konkursu mają do dyspozycji narzędzia do edytowania fotografii i mogą z łatwością dopasować do siebie kształt pufy. Raz w tygodniu wszyscy Facebookowicze głosują na zdjęcie z konkursowej galerii, w którym pufa jest najbardziej oryginalnie i najlepiej dopasowana. Dodatkowo powołane zostało jury, które co tydzień wybiera drugiego zwycięzcę konkursu. Akcja wystartowała 16 czerwca i potrwa 7 tygodni. Nagrodami są właśnie wygodne pomarańczowe pufy. W ciągu 17 dni do zabawy dołączyło ponad 3000 osób. Użytkownicy spędzają na dopasowywaniu do siebie pufy średnio 6 minut.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Multi_Communications

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl