2011 w zakupach grupowych: MyDeal najskuteczniej promuje turystykę


2012-02-17
Serwis zakupów grupowych MyDeal.pl koncentruje się na promowaniu branży turystycznej – aż ¼ obrotu firmy w 2011 roku to oferty z tego sektora. Dzięki zniżkom na propozycje wyjazdowe MyDeal Podróże, użytkownicy serwisu zaoszczędzili od marca 2011 już prawie 6 milionów złotych.
Jak wynika z dzisiejszego podsumowania roku przygotowanego przez dziennik  „Rzeczpospolita”, MyDeal.pl jest najbardziej atrakcyjnym serwisem grupowym dla przedsiębiorców turystycznych i dla użytkowników szukających ofert z tej kategorii. W 2011 roku pierwsza na polskim rynku e-commerce sekcja Podróże, dedykowana wyłącznie propozycjom wyjazdowym, przyniosła firmie aż 25% obrotu.

– Od momentu startu sekcji MyDeal Podróże w marcu 2011 roku w serwisie pojawiło się ponad 200 ofert turystycznych, dzięki którym nasi użytkownicy zaoszczędzili już prawie 6 milionów złotych – mówi Adam Kaliszewski, rzecznik MyDeal.pl – To wyróżnik naszego serwisu – jak wynika z podsumowania, konkurencja skupia się głównie na ofertach kosmetycznych, czy gastronomicznych.

Oferta MyDeal Podróże jest zróżnicowana – propozycje dla siebie znajdą tam zarówno miłośnicy dalekich podróży, dłuższych wyjazdów wakacyjnych, jak i osoby szukające pomysłu na weekendowy wypoczynek.

– Nasi użytkownicy chętnie wyjeżdżają taniej poza granice Polski (np. do stolic europejskich, na chorwackie wybrzeże, czy nawet do Afryki), dużym zainteresowaniem cieszą się także oferty wypoczynku w kraju – od dobrych hoteli i ekskluzywnych SPA po tańsze hostele, czy pensjonaty – dodaje Adam Kaliszewski.

Współpracę z MyDeal.pl doceniają także przedstawiciele z branży turystycznej, którzy w obecności w serwisie upatrują szansy na dodatkową promocję swojego biznesu.

– Współpraca z serwisem MyDeal.pl jest dla nas bardzo skutecznym kanałem promocji – mówi Małgorzata Oktawiec z hotelu SPA Medical Dwór Elizy – po wystawieniu Deali w serwisie zauważyliśmy znaczny wzrost zainteresowania naszymi usługami, zyskaliśmy także nowych klientów, którzy chętnie do nas wracają. Jesteśmy jednym z tych obiektów, które przez atrakcyjne położenie i wyjątkową ofertę wzmocniły swoją pozycję na rynku hotelarskim.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MyDeal.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl