25 lat obecności marki illbruck w Polsce


25 lat obecności marki illbruck w Polsce
2025-02-07
Marka illbruck, ekspert w dziedzinie klejenia i uszczelniania złączy okien, drzwi i fasad w budownictwie energooszczędnym i pasywnym, jest obecna w Polsce od 25 lat.
W tym czasie wprowadziła na polski rynek liczne innowacyjne rozwiązania systemowe, będące odpowiedzią na niemal każdą sytuację montażową. Prowadzi również działania edukacyjne skierowane do salonów stolarki okiennej w ramach programu partnerskiego marki illbruck „Ambasador Dobrego Montażu Okien ”.

illbruck to marka z ponad 70-letnią tradycją na świecie, znana z wysokiej jakości rozwiązań do szczelnego montażu okien, drzwi i fasad. W Polsce jej produkty są dostępne od 2000 roku. 

W ciągu 25 lat obecności na polskim rynku marka illbruck wprowadziła liczne innowacje, w tym kompletne rozwiązania systemowe będące odpowiedzią na niemal każdą sytuację montażową. 

Przykłady to system illbruck „i3” – pierwszy, kompletny system montażu trójwarstwowego okien i drzwi w licu muru, system illbruck SY001 MOWO – pierwszy, kompletny, klejowy system montażu warstwowego okna w płaszczyźnie ocieplenia (bez pianki PU), oraz jego najnowszy wariant – system illbruck SY002 MOWO SMART, który także pozwala na montaż okna w warstwie ocieplenia, ale przy wykorzystaniu lekkiego profilu, wykonanego ze sztywnej, modyfikowanej pianki polistyrenowej, gwarantujący przenoszenie obciążeń z konstrukcji okna na konstrukcję budynku z użyciem łączników mechanicznych.

Początkowo firma działała pod nazwą illbruck Systemy uszczelnień Sp. z o.o., od 2005 roku funkcjonowała jako tremco illbruck Sp. z o.o., natomiast od 2 stycznia 2025 roku – jako Tremco CPG Poland Sp. z o.o., w ramach grupy łączącej czołowe marki produktów budowlanych w Europie, takie jak illbruck, Flowcrete, Nullifire, Tremco, Vandex, Dryvit i Nudura, oferującej rozwiązania dla sześciu najważniejszych części budynku – od płyty dennej i fundamentów, poprzez stropy kondygnacji pośrednich, ściany zewnętrzne i wewnętrzne, elewacje, okna i drzwi, po dach.

„W Polsce przygoda z marką illbruck rozpoczęła się w 2000 roku w Krakowie i trwa po dziś dzień. Mimo zmiany nazwy firmy od początku istnienia w Polsce zachowujemy ciągłość dostaw rozwiązań marki illbruck, ale także innych naszych marek produktowych, oferujących wyroby chemii budowlanej dla budownictwa w ramach grupy Tremco CPG. Dziękujemy za lata zaufania, nieustannie się rozwijamy, rośniemy w siłę i zapraszamy do współpracy w ramach Tremco CPG Poland,” – powiedział Łukasz Augustyniak, Product & Marketing Manager illbruck & Nullifire w Tremco CPG Poland Sp. z o.o.

Marka illbruck jest również liderem na polskim rynku w zakresie doradztwa technicznego, m.in. oferuje nieodpłatne wsparcie techniczne na budowie dla uczestników programu partnerskiego „Ambasador Dobrego Montażu Okien”. Obecnie realizowana jest X edycja tego programu.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agnieszka Bąk

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl