30. urodziny Pawełka – kwietniowa kampania Wedla


30. urodziny Pawełka – kwietniowa kampania Wedla
2017-05-04
Kultowe batony Pawełek od E.Wedel dostępne są na rynku już od 30 lat. Aby uczcić to wydarzenie zyskały nowe, odświeżone opakowania i urodzinowy smak w limitowanej ofercie – Wino Rosé z truskawką. Produkty te zostaną także wsparte zintegrowaną kampanią 360 stopni.

Głównym elementem komunikacji jest 30-sekundowy spot, w którym Wargorr spogląda z zazdrością na imprezujących ludzi, którzy świętują 30. urodziny Pawełka. Reklamy będą emitowane od końca kwietnia przez miesiąc w największych stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych. Natomiast w czerwcu zaplanowana jest emisja 15-sekundowych spotów. Poza telewizją Pawełka wesprze kampania w OOH (citylighty) oraz działania w punktach sprzedaży (POSy).

                                                                                                           

Działania komunikacyjne dedykowane marce Pawełek zyskają także szerokie wsparcie w Internecie m.in. za pośrednictwem zasięgowej kampanii mediowej i kanałów social media. Aktywności prowadzone w digitalu będą oparte przede wszystkim na interaktywnych i angażujących formatach na stronie pawelek.wedel.pl. Pawełek i Rudy Człowiek uknuli 30 pomysłów na pranki. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wybrać wkrętkę z listy i nagrać własną wersję. Marka Pawełek podejmie też współpracę z influencerami, którzy będą dzielić się zabawnymi treściami na swoich kontach na Instagramie i Snapchacie. Wszystkie te działania będzie można śledzić dzięki hashtagowi – #30stkapawelka.

 

Cała kampania jest wspierana klasycznymi działaniami media relations.

Za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja Grandes Kochonos, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Działania PR realizuje 24/7Communication, natomiast w Internecie – J.

 

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=MtivtcRpDpA


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MateuszG

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl