38 Content Communication poprowadzi kampanię informacyjną dla Domu Aniołów Stróżów
Wystartowała kampania świąteczna Domu Aniołów Stróżów zatytułowana: „Odpowiedz na list. Podaruj dzieciom radość na Święta”. Za działania PR oraz stworzenie grafik odpowiada 38 Content Communication.
Wystartowała kampania świąteczna Domu Aniołów Stróżów zatytułowana: „Odpowiedz na list. Podaruj dzieciom radość na Święta”. Za działania PR oraz stworzenie grafik odpowiada 38 Content Communication. Kampania ma na celu przybliżenie idei działalności Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom i Młodzieży Dom Aniołów Stróżów oraz zbiórkę funduszy na cel misyjny realizowany poprzez codzienną pomoc, opiekę, wychowanie, edukację dzieci. Co roku ponad 700 dzieci z pogórniczych i pohutniczych dzielnic biedy trafia pod skrzydła Domu Aniołów Stróżów. Bo wciąż są dzieci, które potrzebują drugiego Domu – ciepła, opieki, edukacji czy ciepłego posiłku.
Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży „Dom Aniołów Stróżów” działa od 30 lat na Śląsku i w Zagłębiu, gdzie prowadzi nieodpłatnie 8 świetlic, terapeutycznych klubów malucha i klubów rozwoju dzieci i młodzieży, a także programy uliczne i poradnię rodzinną. Codziennie w świetlicach i klubach terapeutycznych stałą i kompleksową pomocą obejmuje ok. 130 dzieci w wieku od 2,5 do 19 lat, a w programach ulicznych dociera z ofertą nieodpłatnych zajęć i opieki do ok. 600 dzieci rocznie. Centrum Wspierania Rodzin wspiera w codzienności ok. 100 rodzin podopiecznych Stowarzyszenia.
Tegoroczna akcja świąteczna prowadzona jest na www.anioly24.pl/swieta pod hasłem „Odpowiedz na list. Podaruj dzieciom radość na Święta”.
„Drogi Aniołku! Proszę Cię pod choinkę o taką lalkę, co płacze i można ją przewijać. I o przyjaciółkę, żebym miała się z kim bawić. I żeby moi rodzice byli szczęśliwi...”
Są dzieci, których listy do Aniołka właśnie tak się zaczynają. Ich marzenia to nie tylko zabawki, ale także prawdziwa rozmowa, rodzinne ciepło i wspólnie spędzony czas. Właśnie w tym okresie Dom Aniołów Stróżów rusza ze świąteczną kampanią. Jej celem jest zebranie środków na funkcjonowanie przyjaznych, bezpiecznych miejsc dla dzieci. „Drugie Domy" prowadzone przez stowarzyszenie funkcjonują już w pogórniczych i pohutniczych dzielnicach Katowic, Chorzowa i Sosnowca.
– To miejsca, w których dzieci dostają ciepło, troskę, bezpieczeństwo, opiekę i zrozumienie. To tu poznają świat, wyjeżdżają na wymarzone wakacje, zawierają przyjaźnie, mogą zobaczyć, że w czymś są dobre. Tu mogą się rozwijać stając się szczęśliwymi dziećmi, a w przyszłości - odpowiedzialnymi i samodzielnymi, szczęśliwymi dorosłymi – wyjaśnia Monika Bajka, prezeska Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom i Młodzieży „Dom Aniołów Stróżów". Świąteczna akcja ma w tym wyjątkowym okresie zwrócić uwagę na potrzeby dzieci.
Link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=2iQYq6ComSk
– To jedna z tych szlachetnych inicjatyw jakie są prowadzone w Polsce, której warto poświęcić uwagę. Dom Aniołów Stróżów wciąż potrzebuje wsparcia od ludzi o dobrych sercach, by codzienna pomoc dla podopiecznych mogła być dalej prowadzona – mówi Klara Ufnalewska, której zespół prowadzi projekt. – Dlatego też decyzją Zarządu 38 Content Communication działania dla Domu Aniołów Stróżów będą prowadzone ProBono – dodaje.
Ambasadorką anielskiej kampanii została Alżbeta Lenska. Katowiczanka. Ślązaczka. Aktorka znana m.in. z seriali „M jak miłość” i „Ojca Mateusza” od wielu lat wspiera Stowarzyszenie. Tym razem jej głos będzie można usłyszeć w spocie promującym akcję.
38 Content Communication wchodzące w skład 38Group to zespół ekspertów z branży mediów. Agencja powstała w 2010 i zatrudnia obecnie ponad 40 osób w biurach w Łodzi i Warszawie. W portfolio Klientów 38 Content Communication znajdują się takie marki jak: Accor, Grupa Atlas, Bausch Health, ElectroMobility Poland, SM Mlekpol, Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Klimatu, czy Iron Mountain Polska.
Więcej informacji o akcji na www.anioly24.pl/swieta.
Nadesłał:
38PR
|