5 lat mody na Factory!
Z okazji 5. urodzin, Factory przygotowało dla swoich klientów wiele atrakcji.
– Już 21 października zapraszamy na Piątek Pełen Urodzinowych Okazji, którym rozpoczniemy świętowanie naszych piątych urodzin. Z tej okazji w piątek 21 października jesteśmy otwarci aż do godziny 23.00. Podczas zakupów, na wszystkich klientów czekać będą niespodzianki w postaci prezentów i dodatkowych rabatów. Rozpoczniemy też konkurs, w którym do wygrania mamy aż 500 kart podarunkowych na zakupy w Factory. Zapraszamy wszystkich do wspólnej zabawy! – mówi Anna Kusior-Jabłońska, koordynator ds. marketingu i PR w Factory Kraków.
W dobrym kierunku
Mija 5 lat odkąd na zakupowej mapie Krakowa pojawiło się Factory – pierwsze i jedyne centrum outlet w Małopolsce.
5. urodziny Factory Kraków, to powód do rozmowy na temat tego, jak na przestrzeni ostatnich kilku lat zmieniło się nie tylko postrzeganie centrum, ale także ono samo.
Jeszcze 5 lat temu mieszkańcy Krakowa i okolic nie do końca wiedzieli, czym jest outlet. Panowały stereotypowe opinie, że jest to nic innego, jak sklep z używaną odzieżą lub ubraniami gorszej jakości. Nic bardziej mylnego!
– Włożyliśmy dużo pracy w edukację Klientów na temat prawdziwego znaczenia słowa outlet i udało się – dziś cieszymy się, że docieramy z naszą ofertą do większości mieszkańców świadomych tego, że Factory Kraków to miejsce, gdzie można nabyć produkty wysokiej jakości w najkorzystniejszej cenie, gdzie wyprzedaż trwa cały rok, a promocje i obniżki cenowe obejmują cały asortyment – mówi Paulina Dudzik, Dyrektor Centrum Outlet Factory Kraków.
Zmiany w Factory
Na przełomie ostatnich lat zmieniło się nie tylko postrzeganie outletów, ale także one same, co dostrzegają i doceniają także konsumenci.
Factory Kraków organizuje atrakcyjne dla klientów formaty pro sprzedażowe, jak np. weekendy tematyczne, pokazy mody, pop-up story i inne dedykowane akcje. – Taki model zarządzania centrum w połączeniu z atrakcyjną ofertą cenową i asortymentową przekłada się na zainteresowanie odbiorców. Świadczą o tym liczby, ponieważ z roku na rok liczba klientów Factory Kraków rośnie
o min. 10 proc., przy czym po pięciu latach działalności notujemy wzrost na poziomie 40 proc. – mówi Paulina Dudzik.
Outlety w całym kraju notują rocznie ok. 22 mln wizyt – to miernik, wynikający z analizy rynku. Z tego centra Factory w ubiegłym roku odwiedziło ponad 13 mln klientów w czterech miastach: Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu.
Krakowskie FACTORY to jedno z najpopularniejszych i największych centrów wyprzedażowych w Polsce – ponad 120 sklepów na 22 tys. metrów kw. powierzchni handlowej.
Obraz Factory Kraków w czasie pięciu lat działalności uległ wielu zmianom. – Bardziej dbamy o prezentację produktów i szerszą ofertę marek luksusowych, a także o „czas wolny” klientów. Tam gdzie są dobre zakupy powinien być również czas na odpoczynek. W przerwie na zakupy można napić się kawy i zjeść obiad, a nasze pociechy wyszaleją się w strefie zabaw dla najmłodszych – dodaje Paulina Dudzik.
Nadesłał:
eskadra
|