5 - lecie współpracy Call Center Poland z MTU Moim Towarzystwem Ubezpieczeń SA


5 - lecie współpracy Call Center Poland z  MTU Moim Towarzystwem Ubezpieczeń SA
2012-02-17
5 - lecie współpracy Call Center Poland z MTU Moim Towarzystwem Ubezpieczeń SA i spektakularne wyniki sprzedaży ubezpieczeń dzięki stworzeniu profesjonalnej platformy obsługi Klienta.

Call Center Poland od 5 lat współpracuje z jednym z najstabilniejszych towarzystw ubezpieczeniowych na Polskim rynku ubezpieczeń, z MTU Moim Towarzystwem Ubezpieczeń S.A. będącym częścią Grupy Ergo Hestia. Realizowany w Call Center Poland projekt z MTU stanowi połączenie infolinii sprzedażowej oraz aktywnego kontaktu z Klientami,  w ramach którego konsultanci odpowiadają na zgłoszenia Klientów pochodzące z kilku źródeł: telefonu, e-maila, Internetu i SMS.

Celem realizowanej kampanii jest zwiększenie sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych oraz majątkowych poprzez bezpośrednie kanały kontaktu oraz zagwarantowanie odpowiedniej jakości kontaktów z Klientami poprzez utrzymanie wyznaczonych wskaźników tzw. Service Level.
 
W ciągu 5 lat współpracy skala prowadzonego projektu zwiększyła się kilkukrotnie. Obecnie konsultanci Call Center Poland obsługują Klientów w szerokim zakresie: informują o ofercie, sprzedają ubezpieczenia komunikacyjne i majątkowe, jak również monitorują polisy ze zbliżającym się terminem zakończenia ochrony ubezpieczeniowej lub zbliżającą się zaległą płatnością raty składki.

Od początku współpracy projekt jest obsługiwany przez stały, wykwalifikowany i spełniający wszelkie wymogi formalno - prawne zespół telemarketerów. Mają oni do dyspozycji specjalną aplikację internetową, której funkcjonalność w prosty i wygodny sposób pozwala na  dopasowanie ubezpieczenia do potrzeb klienta. Aplikacja - dostępna od 2009 roku - znacznie zwiększyła skuteczność prowadzonej telesprzedaży. W 2011 roku dynamika sprzedaży wyniosła 196%.

Prowadzony dla MTU projekt został wyróżniony w Konkursie Marketingu Bezpośredniego GOLDEN ARROW w 2009 r., w kategorii TELEMARKETING za efektywność w telesprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych oraz majątkowych. Tym samym doceniono kompetencje konsultantów, sposób zarządzania projektem oraz wyniki telesprzedaży.

Szereg działań podejmowanych przez MTU, mających na celu utrzymanie stałego wykwalifikowanego i doświadczonego zespołu sprzedażowego gwarantuje  sukces projektu oraz wpływa na niską rotację pracowników. Co roku konsultanci aktywnie uczestniczą w szkoleniach, systemach motywacyjnych, konkursach i innych przedsięwzięciach organizowanych przez MTU. 

Obie firmy stale rozszerzają współpracę szukając nowych źródeł pozyskania Klientów. Na budynku Call Center Poland zawisł wielkoformatowy baner reklamowy MTU. Reklama zachęca  licznie przejeżdżających kierowców do kontaktu telefonicznego z MTU, lub do zawarcia ubezpieczenia w Punkcie Obsługi Klienta na miejscu, w siedzibie Call Center Poland.

W najbliższym czasie konsultanci otrzymają nowe zadania. Będą aktywnie  promowali ubezpieczenia MTU, dostępne w siedzibie Call Center Poland w Górze Kalwarii, na lokalnych rynkach.  

**

Call Center Poland 
- lider rynku usług i rozwiązań w zakresie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) wykorzystujących narzędzia call/contact center. Największa w Polsce firma oferująca profesjonalne usługi call center: telefonicznego wsparcia działów obsługi klienta, sprzedaży i marketingu.

Zaletą korzystania z usług Call Center jest relatywnie niski koszt pozyskania Klienta (bez konieczności tworzenia oddziałów, placówek) oraz elastyczne dopasowanie liczby stanowisk obsługujących dany projekt do rzeczywistego natężenia ruchu telefonicznego.

W 2003 roku Call Center Poland jako pierwsza firma w Polsce uzyskała status wirtualnej Multi-agencji ubezpieczeniowej, która oferuje telefoniczną sprzedaż ubezpieczeń. Agencja ta w 2007 roku przekształciła w specjalistyczny dział obsługujący firmy rynku bankowego, ubezpieczeniowego i finansowego - FinanceDirect by Call Center Poland.


MTU Moje Towarzystwo Ubezpieczeń SA – jedno z najstabilniejszych towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce, należące do Grupy Ergo Hestia. Oferuje proste i tanie ubezpieczenia, przyjazne procedury, atrakcyjne zniżki oraz najlepszy na rynku system likwidacji szkód (nagrodzony Godłem Teraz Polska).


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Call Center Poland

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl