5 najważniejszych priorytetów strategicznych dyrektora ds. marketingu w 2019 roku


5 najważniejszych priorytetów strategicznych dyrektora ds. marketingu w 2019 roku
2019-01-30
W nadchodzącym roku cyfrowe narzędzia i modele biznesowe dadzą dyrektorom ds. marketingu bezprecedensowy wpływ na strategie rozwoju ich firm.

Rejestrując i analizując ogromne ilości danych o klientach i kontaktując się z klientami na nowe sposoby, będą mogli tworzyć nowe, bardziej przewidywalne i bardziej rentowne strumienie przychodów.

Skuteczność działań dyrektora ds. marketingu jest coraz częściej mierzona przychodami — powiedział Des Cahill, wiceprezes Oracle, szef działu rozwoju produktów do obsługi klienta. „W związku z tym trzeba stosować podejście oparte na danych, aby lepiej rozumieć poszczególnych klientów, a nie tylko segmenty, oraz przewidywać potrzeby klientów na podstawie ich zachowań w czasie rzeczywistym, a nie tylko historii transakcji.

Czytaj całość artykułu tutaj:  https://erp-view.pl/artykuly-crm/28044-5-najwazniejszych-priorytetow-strategicznych-dyrektora-ds-marketingu-w-2019-roku.html


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl