5 prognoz dla CRM na 2017
Rok 2016 zbliża się ku końcowi. Z tego powodu zaczęliśmy się w eVolpe zastanawiać czego możemy się spodziewać w 2017 roku patrząc globalnie na rynek rozwiązań CRM. Jakie będą trendy oraz kierunki rozwoju oprogramowania?
1. Perfekcyjna współpraca Działów Sprzedaży i Marketingu
Firma Miller Heiman Group na swoim blogu podkreśla jak niezwykle ważna jest perfekcyjna współpraca pomiędzy Działami Sprzedaży i Marketingu. Jest to na tyle istotna kwestia, że po w wynikach przeprowadzonych badań „2016 Best Sell Practises” Miller Heiman Group umieściła ją na pierwszym miejscu na liście 12 najbardziej zyskownych działań w przedsiębiorstwach. Podkreślono, że czasy kiedy to działy Sprzedaży i Marketingu mogły się wzajemnie obwiniać o ilość i jakość leadów sprzedażowych bezpowrotnie minęły. Jednak sama współpraca pomiędzy tymi działami to nie wszystko. Aby osiągnąć jak najlepsze efekty wszystkie wspólne działania Sprzedaży i Marketingu powinny koncentrować się na tym co klienci chcą i czego potrzebują, a nie na produkcie, który chcemy sprzedać.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/crm/6_prognoz_dla_crm_na_2017.html
Nadesłał:
openmediagroup
|