7 Days Double – podwójnie smaczne rogale w nowej odsłonie
25 sierpnia rozpoczęła się nowa odsłona kampanii wizerunkowej rogala 7 Days Double. Jej celem jest promocja nowej kategorii croissantów 7 Days - Double oraz zwiększenie sprzedaży rogali 7 Days.
jeden raz, a 53% trzy razy. Kampania telewizyjna potrwa od 25 sierpnia do 8 listopada (m.in. w stacjach: Polsat, MTV, VIVA, VH1, Comedy Central, Eska TV, Rebel TV, 4funTV, Fox Life, Hyper, Extreme Sports), a kinowa, w sieci Nam i Multikino, od 16 września do połowy października.Działania reklamowe wspierane są aktywnością w wiodących portalach internetowych (wp.pl, gazeta.pl, gadu gadu, poszkolne.pl, wrzuta.pl, eska.pl). W trakcie kampanii zostanie również wykorzystany potencjał nowych mediów. Na stronie www.7days.pl znajdzie się bezpośrednie przekierowanie do serwisów społecznościowych, takich jak Facebook i Blip, gdzie prowadzone będą działania związane z kampanią.- Poprzednie edycje kampanii 7 Days miały bardzo dobre wyniki, a jej bohaterowie są rozpoznawalni przez konsumentów naszych przekąsek. Mamy nadzieję, że nowe odcinki przygód naszych bohaterów spotkają się z jeszcze większą sympatią odbiorców – mówi Alina Baniecka, dyrektor Marketingu Chipita Polska.Kreację wykorzystaną w kampanii opracowała Agencja G7. Filmy reklamowe zanimowało studio Platige Image. Za strategię i działania
w internecie odpowiada Media Direction Digital oraz Red Mobile. Zakupem mediów zajmuje się Media Direction OMD. Kontakt dla mediówAnna Koper
Account ExecutivAgencja 21
tel. +48 22 511 13 85
E-mail: anna.koper@agencja21.pl
Nadesłał:
agencja21
|